To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500149685-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Żłobka nr 16 przy ul. Klaudyny 10"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550379-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500105325-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. ul. Belgijska
4,
02511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5652355, 5652350, e-mail
zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Żłobka nr 16 przy ul. Klaudyny 10"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZŻ-ZP.26.11.18.AKS PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Żłobka nr 16 przy ul. Klaudyny 10". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych, które obejmą: fundament (również izolacja przeciwwilgociowa), ocieplenie ścian, ocieplenie dachu, obróbki blacharskie, kominy, studzienki, opaskę w okół budynku, instalację odgromową, zadaszenia wejść, rynny oraz wymianę stolarki okiennej. Powierzchnia użytkowa całego obiektu około 1516 m², kubatura około 4548 m³. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP i 36 ust. 2 pkt 8a PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie wszelkich czynności w ramach zamówienia publicznego związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych - jeżeli wykonywanie tych czynności będzie zawierało ceny stosunku pracy (nie dot. czynności wykonywanych przez kierownika robót oraz przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. Wykonawca zamówienia). Zamawiający wymaga aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę / Podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / Podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust 3a PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte będą we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. 3.4. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku, w którym znajduje się Żłobek nr 16. Ponadto, Zamawiający informuje, że na terenie, na którym mieści się placówka Żłobka nr 16 działalność prowadzi również Przedszkole nr 346. Zarówno Żłobek, jak i Przedszkole w okresie realizacji robót będą czynne - Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość dla pracowników placówek oraz dzieci i ich opiekunów prawnych, korzystających z usług placówek. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby możliwe było prowadzenie działalności placówek w sposób nieprzerwany i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo dzieciom, pracownikom placówek i osobom postronnym. Roboty budowlane mogą być realizowane tylko i wyłącznie w godzinach ściśle uzgodnionych z użytkownikami obiektów (Kierownikiem Żłobka oraz Dyrektorem Przedszkola) z uwagi na czas leżakowania dzieci oraz z uwagi na konieczność umożliwienia korzystania przez dzieci uczęszczające do placówek z terenu wokół obiektu (plac zabaw). Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ustalenie z Kierownikiem Żłobka oraz Dyrektorem Przedszkola ścisłych harmonogramu czasowego prowadzenia robót budowlanych oraz sposobu uporządkowania placu budowy po wykonaniu robót w danym dniu w sposób umożliwiający korzystanie w następnym dniu z terenu wokół obiektu, w tym placów zabaw, przez dzieci uczęszczające do placówek. Prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 17:30 (godzina może być zmieniona po ustaleniu z Kierownikiem Żłobka oraz Dyrektorem Przedszkola). Za prace szczególnie uciążliwe uważa się prace związane z wierceniem, przewiercaniem, kuciem, wibrowaniem terenu i podłoża, tzn. prace oddziaływujące na otoczenie i na przebywające osoby tj. prace powodujące hałas, zapylenie. Front robót będzie udostępniany Wykonawcy i przejmowany przez Zamawiającego po wykonaniu robót etapami wg harmonogramu robót. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych (niepodlegających wymienia) oraz innych instalacji w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia powstałe w trakcie prowadzenia prac budowlanych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia na własny koszt i ryzyko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
845148.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Adro Spółka cywilna Adam Giernatowski Justyna Giernatowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
527525.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.