eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KupMONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA STACJI UZDATNIANIA WODY W CHRÓŚCICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149690-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Prowod Sp. z o.o.: MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA STACJI UZDATNIANIA WODY W CHRÓŚCICACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim", Umowa o dofinansowanie POIŚ.02.03.00-00-0143/16-00, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568084-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prowod Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 530944564, ul. Rynek 4, 46-082 Kup, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 691 181, e-mail piotr.stolarski@prowod.pl, faks 774 691 184.
Adres strony internetowej (url): www.prowod.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA STACJI UZDATNIANIA WODY W CHRÓŚCICACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PROW/7/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem kompletnej naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 39,50 kWp i nie większej niż 39,80 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Ligonia, 46-080 Chrościce (woj. opolskie). 2. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W UJĘCIU OGÓLNYM 2.1. Dostawa i montaż wszelkich elementów i urządzeń niezbędnych do stworzenia kompletnej instalacji fotowoltaicznej, m. in. konstrukcji nośnej, paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych, inwertera/zespołu inwerterów, okablowania AC i DC. 2.2. Miejsce usytuowania instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Chróścicach ilustruje w sposób poglądowy schemat stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ. 2.3. Instalacja fotowoltaiczna musi umożliwiać automatyczną oraz płynną regulację mocy wytwarzanej w zależności od chwilowego zapotrzebowania Stacji Uzdatniania Wody na energię elektryczną poprzez zastosowanie układu pomiarowego zsynchronizowanego z inwerterem/zespołem inwerterów. 2.4. Instalacja musi być wykonana w sposób zapewniający maksymalizację wykorzystania wyprodukowanej dzięki niej energii elektrycznej w procesie technologicznym Stacji Uzdatniania Wody. 2.5. Instalacja fotowoltaiczna stanowiąca przedmiot zamówienia ma za zadanie wytwarzać energię elektryczną wyłącznie na potrzeby własne Stacji Uzdatniania Wody w Chróścicach. Wykluczona jest możliwość odsprzedaży nadwyżek energii elektrycznej i wprowadzanie wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci OSD. Wykonawca musi uwzględnić rozwiązania techniczne umożliwiające spełnienie ww. wymogu. 2.6. Instalacja fotowoltaiczna musi być wyposażona w niezbędne zabezpieczenia: ochrona przeciwporażeniowa, odgromowa, przeciwprzepięciowa, uziemiająca. 2.7. Wymagane jest świadczenie bezpłatnego serwisu instalacji fotowoltaicznej w okresie obowiązywania gwarancji. 2.8. Wymagane jest opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej. 2.9. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty w niniejszym Postępowaniu dokonał wizji lokalnej w miejscu, w którym instalowane będą elementy stanowiące przedmiot zamówienia. 2.10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 45 dnia od dnia podpisania umowy. 3. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W UJĘCIU SZCZEGÓŁOWYM - określony został w pkt. 3.3 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 45315600-4, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168955.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMP PLUS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@solarplace.pl
Adres pocztowy: Władysława Reymonta 47/3
Kod pocztowy: 45-072
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.