eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuryłówka › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w 2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500152127-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Gmina Kuryłówka: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567161-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kuryłówka, Krajowy numer identyfikacyjny 69058172600000, ul. Kuryłówka 527, 37303 Kuryłówka, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2438010, e-mail sekretariat@kurylowka.pl; inwestycje@kurylowka.pl, faks 17 2426994.
Adres strony internetowej (url): www.kurylowka.pl
Adres profilu nabywcy: JST

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.52.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

pkt. w odniesieniu do SIWZ dział II. 4. Gromadzenie i odbiór odpadów 4.1 Odbiór odpadów obejmuje: a) comiesięczną zbiórkę od właścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych (worki lub pojemniki) oraz odpadów segregowanych (worki) wystawione przez posesjami przy drogach gminnych i powiatowych; b) comiesięczną (od 1 maja do 31 października) zbiórkę z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub z innych nieruchomości wykorzystywanych jedynie przez część roku na cele rekreacyjno-wypoczynkowe; c) comiesięczną (od 1 maja do 31 października) zbiórkę od właścicieli nieruchomości odpadów zielonych w ilości maksymalnie 5 worków w miesiącu; d) comiesięczną (od 1 września do 30 kwietnia) zbiórkę od właścicieli nieruchomości odpadów zimny popiół, żużel; e) raz w roku zbiórkę odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przeprowadzaną w wyznaczonym wcześniej terminem; f) na zgłoszenie telefoniczne przez Zamawiającego odbiór odpadów komunalnych gromadzonych kontenerach KP-7 w ilości 30 razy rocznie oraz opróżnianie pojemników o pojemności 1100 litrów w ilości 120 rocznie przy czym minimalna ilość pojemników pełnych do wywozu wynosi 7 pojemników jednorazowo w terminie 3 dni od zgłoszenia. Na terenie Gminy Kuryłówka znajdują się 2 kontenery KP-7 oraz 14-ście pojemników o pojemności 1100 litrów; g) w miarę zapełnienia regularne opróżnianie pojemników na zużyte baterie i przeterminowane leki; h) Zgodnie z art. 3 ust 3 pkt. 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r., prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), umożliwiającego łatwe i nieodpłatne przekazanie przez mieszkańców gminy Kuryłówka odpadów pochodzących z terenu gminy, we wtorki w godzinach 8-12 oraz czwartki od godz. 15-18. W pozostałe dni, z wyjątkiem niedzieli, możliwość przekazania odpadów do punktu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą obsługującą PSZOK. 4.2 Zbiórka od właścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych oraz posegregowanych odbywać się będzie z zgodnie harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 4.3 Wykonawca nie może łączyć transportu odpadów na terenie Gminy z odpadami zebranymi na terenie innych gmin. 4.4 Podczas odbierania odpadów z danej nieruchomości, Wykonawca odnotuje ilość worków/pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilość worków z odpadami segregowanymi. 4.5 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową i harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów komunalnych będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości czy ustaleniu innych terminów odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 4.6 Jeżeli w toku realizacji Zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą głównie w pojemnikach o następującej pojemności: a) 120 l, b) 240 l, c) 1100 l, d) KP-7 4.7 Odpady segregowane gromadzone będą w workach o minimalnej pojemności 60 l w następującej kolorystyce: a) żółty - worek z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" przeznaczony na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale; b) niebieski - worek z napisem "Papier" przeznaczony na papier i tekturę; c) zielony - worek z napisem "Szkło" przeznaczony na szkło opakowaniowe; d) brązowy - worek z napisem "Bio" przeznaczony na odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone; e) szary - worek z napisem "Popiół i żużel" przeznaczony na zimny popiół i żużel. 4.8 Zasady segregowania odpadów określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kuryłówka. 4.9 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. notatkę) o szczegółowości umożliwiającej wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej w zakresie zmiany wysokości opłaty. 4.10 Grubość worków musi być dostosowana do ilości i rodzaju odpadów w taki sposób by uniemożliwiać jego rozerwanie. 4.11 Pierwszy komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, tj. 5 szt. (po jednym worku koloru żółtego, niebieskiego, zielonego, brązowego, szarego) przed realizacją zadania odbioru odpadów. 4.12 Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt worki właścicielom nieruchomości w trakcie comiesięcznej zbiórki w ilościach i kolorach odpowiadających odebranym napełnionym workom. 4.13 Wykonawca dostarczy na swój koszt worki o określonej kolorystyce w każdej potrzebnej ilości do siedziby Zamawiającego lub do miejsc przez niego wskazanych po każdorazowym zgłoszeniu Zamawiającego. Maksymalna ilość wymaganych worków do obliczenia ceny ryczałtowej należy przyjąć jako 1000 szt. 5. Zagospodarowanie odpadów komunalnych 5.1 W ramach zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest: a) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanych dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczych w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego ( Dz. Urz. Woj. Podkar. Z 2017 r. poz. 222; zm.: Dz. Urz. Woj. Podkar. Z 2017 r. poz. 2923) b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów. 5.3 Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 5.4 Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz.676), poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, które gmina jest obowiązana do osiągnięcia w poszczególnych latach. 5.5 Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła. Obowiązki dokumentacyjne i informacyjne 5.6 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań według wzoru i częstotliwości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.7 Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składają się następujące dokumenty: a) półroczna informacja o masie poszczególnych rodzajów odpadów segregowanych i zmieszanych (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji, do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie półrocza, którego dotyczy, za wyjątkiem II półrocza, za który informacja ma być złożona do 15 stycznia roku następnego b) karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. poz. 1973). c) miesięczny wykaz właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady wraz z dokumentacją, o której mowa w punkcie 4.9

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511200-4, 90512000-9, 90513000-6, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w 2019 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kuryłówce sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuryłówka 528
Kod pocztowy: 37-303
Miejscowość: Kuryłówka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339007.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339007.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339007.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274166.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Kuryłówce
Email wykonawcy: zgk@kurylowka.pl
Adres pocztowy: Kuryłówka 528
Kod pocztowy: 37-303
Miejscowość: Kuryłówka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339007.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339007.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339007.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.