To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-05
Ogłoszenie nr 500156623-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.
Burmistrz Gminy Kozienice: Przyłączenie do sieci instalacji oświetlenia ulicznego w ramach jej rozbudowy na terenie Gminy Kozienice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563665-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Kozienice, Krajowy numer identyfikacyjny 52374900000,
ul. ul. Parkowa
5,
26900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 117 100, e-mail
igor.czerwinski@kozienice.pl, faks
486 142 048.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przyłączenie do sieci instalacji oświetlenia ulicznego w ramach jej rozbudowy na terenie Gminy Kozienice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.7011.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przyłączenie do sieci instalacji oświetlenia ulicznego w ramach jej rozbudowy na terenie Gminy Kozienice" obejmujące: 1. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Kozienice - ul. Parkowa, 2. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Kozienice - ul. Kopernika, 3. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Kozienice - ul. Nowy Świat, 4. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Kozienice - ul. Waryńskiego, 5. Rozbudowę oświetlenia ulicznego i parkowego w m. Świerże Górne, 6. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Nowiny - dwa projekty, 7. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Janików, 8. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Wólka Tyrzyńska, 9. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Staszów, 10. Rozbudowę oświetlenia ulicznego w m. Kępeczki - dwa projekty, Zakres wspólnych robót do wykonania obejmuje w szczególności: 1. Roboty pomiarowe i przygotowawcze, w tym pielęgnacja kolizyjnych drzew, 2. Oznakowanie robót zgodnie z czasową organizacją ruchu, 3. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 4. Roboty ziemne, 5. Montaż instalacji, urządzeń, 6. Montaż osprzętu, 7. Pomiary i badania, 8. Roboty porządkowe i odtworzeniowe w zakresie prowadzonych robót /odtworzenie terenów zielonych po wykopach, Zadanie wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania techniczne i rozwiązania lokalizacyjne w zakresie rzeczowym do wykonania wynikającym z n/w dokumentów: 1) Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy istniejącej linii elektroenergetycznej nn w m. Kozienice - ul. Parkowa, 2) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii elektroenergetycznej nn oświetlenia drogowego w m. Kozienice - ul. Kopernika, 3) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii elektroenergetycznej nn oświetlenia drogowego w m. Kozienice - ul. Nowy Świat, 4) Projekt budowlany budowa elektroenergetycznego przyłącza kablowego nn oświetlenia drogowego w m. Kozienice - ul. Waryńskiego, 5) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii elektroenergetycznej nn oświetlenia drogowego i parkowego w m. Świerże Górne, 6) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii elektroenergetycznej nn oświetlenia drogowego w m. Nowiny, 7) Projekt budowlany i wykonawczy budowy elektroenergetycznego przyłącza napowietrznego nn oświetlenia drogowego w m. Nowiny, 8) Projekt budowlany i wykonawczy budowy elektroenergetycznego przyłącza kablowego nn oświetlenia drogowego w m. Janików, 9) Projekt budowlany i wykonawczy budowy elektroenergetycznego przyłącza napowietrznego nn oświetlenia drogowego w m. Wólka Tyrzyńska, 10) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii elektroenergetycznej nn oświetlenia drogowego w m. Staszów, 11) Projekt budowlano - wykonawczy budowy linii oświetlenia ulicznego w m. Kępeczki, 12) Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy linii elektroenergetycznej NN - oświetlenie uliczne w m. Kępeczki, 13) Opinia geotechniczna - dla potrzeb projektowanej linii energetycznej nn oświetlenia drogowego wzdłuż wału przeciwpowodziowego w m. Kępeczki, 14) Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 15) Przedmiarów robót /materiał pomocniczy/. Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior), opinia geotechniczna oraz opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte w SIWZ. II. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: 1) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawą z dn. 20 czerwca 1997r."Prawo o ruchu drogowym". 2) Do wykonania robót Wykonawca użyje urządzeń i sprzętu odpowiedniego do rodzaju prowadzonych robót. Za dobór, używanie, zabezpieczenie i stan techniczny urządzeń i sprzętu odpowiada w całości Wykonawca. 3) Zamawiający (w jego imieniu inspektor nadzoru) i Wykonawca przed przystąpieniem do robót dokonają wizji lokalnej w terenie i uzgodnią zakres i sposób prowadzenia robót. 4) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 5) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót, 6) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, poboczy, chodników, pow. terenów zielonych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej, 7) Wykonawca powiadomi pisemnie na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze nieczystości stałych i odpadów z terenów przyległych posesji z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym odpady w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców, 8) Wycinka gałęzi drzew i karp w zakresie i na koszt wykonawcy, 9) Wykonawca powiadomi mieszkańców poprzez pisemne ogłoszenia w obrębie inwestycji o planowanych pracach i utrudnieniach na min. 14 dni od rozpoczęcia, 10) Wykonawca trwale wygrodzi plac budowy, w szczególności zabezpieczy ruch pieszy, III. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 1. W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: - zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, - będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót, - uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, - będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości. - zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizowanej osnowy geodezyjnej, - zabezpieczy obiekt przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny, - grunty zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, - roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45314310-7, 28825300-4, 31527200-8, 31321100-3, 45232210-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528289.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKCES ENERGO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
509847.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Budowa oświetlenia w przestrzeni sportowo - rekreacyjnej w Magnuszewie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.