eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budynku mieszkalnego w miejscowości Włoszanowo 14, gmina Janowiec Wielkopolski, Powiat Żniński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500157560-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02: Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Włoszanowo 14, gmina Janowiec Wielkopolski, Powiat Żniński

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568514-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00027, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Włoszanowo 14, gmina Janowiec Wielkopolski, Powiat Żniński

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BYD.WOP.260.16.2018.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku mieszkalnego w miejscowości Włoszanowo 14, gmina Janowiec Wielkopolski, powiat żniński. Działka nr 75/15, nr inwentarzowy budynku 74/0035. Remont szczegółowo określony jest w projekcje budowlanym oraz Specyfikacji Odbioru Wykonania Robót Budowlanych. 2.Zakres robót remontowych, szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej remontu obejmuje m.in: o wymianę pokrycia dachowego - położenie blachodachówki, o remont więźby dachowej wraz z naprawą lukarny, o wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich, o przemurowanie komina, zainstalowanie wkładów kominowych, o wymianę instalacji odgromowej, o remont stropu, o wykonanie włazu dachowego oraz zamontowanie ławy kominiarskiej, o zabezpieczenie konstrukcji dachu przed korozją biologiczną. o wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, o naprawę schodów wejściowych oraz schodów prowadzących na strych wraz z naprawą barierki, o wykonanie opaski kamiennej wokół budynku. o mwykonanie dokumentacji odbiorowej. Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.prace remontowe będą wykonywane na podstawie projektu remontu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz Polskimi Normami, 2.remont realizowany będzie na podstawie wydanej decyzji przez Starostę Powiatu Żnińskiego, 3.remontowany obiekt jest zamieszkały, co zobowiązuje wykonawcę prac do szczególnego zabezpieczenia frontu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańcom a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa, przeniesienie najemców do kontenerów mieszkalnych oraz całodobowy dostęp do lokali, 4.rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, 5.przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, 6.Zakres remontu zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych badania instalacji elektrycznej, odgromowej, protokołów kontroli sprawności przewodów kominowych grzewczych, dymnych i wentylacyjnych oraz instalacji gazowej, 7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45410000-4, 45442100-8, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108020.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECI POL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 9
Kod pocztowy: 86-120
Miejscowość: Pruszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.