To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 500157688-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim: Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555868-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Komenda Wojewózka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający działał w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Wynagrodzenie wykonawcy finansowane będzie wspólnie przez Komendę Powiatową PSP w Mińsku Mazowieckim i Komendę Wojewódzką PSP w Warszawie.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 71158653800000,
ul. ul. Warszawska
120,
05300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
025 7585061, 7584473, e-mail
minsk@mazowsze.straz.pl, faks
257 584 473.
Adres strony internetowej (url): www.strazminsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający działał w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Umowa została zawarta przez Komendę Powiatową PSP w Mińsku Mazowieckim. Zadanie - roboty budowlane będą prowadzone w Komendzie Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim. Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie jest podmiotem współfinansującym zadanie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PL.2370.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia była robota budowlana - remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim. Zakresem robót do wykonania objęte są: a) Demontaż istniejących okien do zewnętrznej strony budynku; b) Montaż fabrycznie nowych okien wraz z wykończeniem powstałych ubytków w glifach wewnętrznych; c) Skucie glifu zewnętrznego i docieplenie budynku płytami styropianowymi, wykończenie glifu zewnętrznego; d) Demontaż i ponowny montaż zainstalowanych na budynku urządzeń i szyldów (klimatyzatory, rynny, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, tablice informacyjne itp.); e) Oczyszczenie mechaniczne starej warstwy elewacji; f) Uzupełnienie ubytków elewacji i nałożenie nowej warstwy elewacji na siatce (w dolnej części elewacji tynk z żywicy drobnoziarnisty - marmolit);
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45324000-4, 45410000-4, 45443000-4, 45442100-8, 45421112-2, 45421132-8, 45262120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205053.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Zbigniew Janusz Chodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
252215.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- (IV/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Artykuły żywnościowe cz. II
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
- Zakup pojazdu asenizacyjnego
- Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.