eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiRemont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500157688-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim: Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555868-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Komenda Wojewózka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie


Informacje dodatkowe:
Zamawiający działał w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Wynagrodzenie wykonawcy finansowane będzie wspólnie przez Komendę Powiatową PSP w Mińsku Mazowieckim i Komendę Wojewódzką PSP w Warszawie.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 71158653800000, ul. ul. Warszawska 120, 05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7585061, 7584473, e-mail minsk@mazowsze.straz.pl, faks 257 584 473.
Adres strony internetowej (url): www.strazminsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający działał w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Umowa została zawarta przez Komendę Powiatową PSP w Mińsku Mazowieckim. Zadanie - roboty budowlane będą prowadzone w Komendzie Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim. Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie jest podmiotem współfinansującym zadanie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PL.2370.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia była robota budowlana - remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim. Zakresem robót do wykonania objęte są: a) Demontaż istniejących okien do zewnętrznej strony budynku; b) Montaż fabrycznie nowych okien wraz z wykończeniem powstałych ubytków w glifach wewnętrznych; c) Skucie glifu zewnętrznego i docieplenie budynku płytami styropianowymi, wykończenie glifu zewnętrznego; d) Demontaż i ponowny montaż zainstalowanych na budynku urządzeń i szyldów (klimatyzatory, rynny, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, tablice informacyjne itp.); e) Oczyszczenie mechaniczne starej warstwy elewacji; f) Uzupełnienie ubytków elewacji i nałożenie nowej warstwy elewacji na siatce (w dolnej części elewacji tynk z żywicy drobnoziarnisty - marmolit);

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45324000-4, 45410000-4, 45443000-4, 45442100-8, 45421112-2, 45421132-8, 45262120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205053.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Zbigniew Janusz Chodziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sosnkowskiego 79
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252215.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252215.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309651.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.