To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 500158253-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach: SP3.ZP.271.01.18 - Dostawa, montaż i najem kontenerów modułowych wraz z wykończeniem i podstawowym wyposażeniem na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574339-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach, Krajowy numer identyfikacyjny 14243056100000,
ul. ul. Kościelna
2,
05091
Ząbki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 487 52 08, e-mail
sp3@op.pl, faks
22 435 91 29.
Adres strony internetowej (url): www.sp3zabki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Podstawowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SP3.ZP.271.01.18 - Dostawa, montaż i najem kontenerów modułowych wraz z wykończeniem i podstawowym wyposażeniem na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i najem kontenerów modułowych wraz z wykończeniem i podstawowym wyposażeniem na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)dostawę i montaż 61 kontenerów wraz z dodatkowym wyposażeniem, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, na potrzeby tymczasowego, modułowego obiektu przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach przy ul. Kościelnej 2, 2)wykończenie obiektu kontenerowego zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, 3)oddanie w najem 61 kontenerów,4) wykonanie przyłącza elektrycznego kablowego kontenerów poprzez ułożenie kabla ziemnego od wskazanej przez Zamawiającego skrzyni RB znajdującej się na terenie szkolnym (punkt A na mapce stanowiącej załącznik nr 2 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia) do tworzonego obiektu modułowego wraz z posadowieniem nowej skrzyni RB umożliwiającej podłączenie kontenerów, 5)demontaż kontenerów i uporządkowanie terenu, na którym posadowione były kontenery. 3. 3. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44211100-3
Dodatkowe kody CPV: 44211000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
804878.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALGECO POLSKA SPÓŁKA Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
848824
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mircu przy ul. Jadwigi Prendowskiej"
- Zakup i dostawa hali namiotowej oraz maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
- Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
więcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.