eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA DLA NADLEŚNICTWA CZERSK

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500158280-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Nadleśnictwo Czersk: ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA DLA NADLEŚNICTWA CZERSK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576196-N-2018 z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Czersk, Krajowy numer identyfikacyjny 9055064400000, ul. Malachin, ul. Cisowa 12, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 953 610, e-mail jadwiga.bartosz@torun.lasy.gov.pl, faks 523 953 621.
Adres strony internetowej (url): http://www.czersk.torun.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL LP Nadleśnictwo Czersk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA DLA NADLEŚNICTWA CZERSK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.4.2018.JB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Nadleśnictwa Czersk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 8 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym m.in. wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 ze zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475) w zakresie jakim ww. przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagał żadnych nakładów i był gotowy do pracy. 5. Wymagane warunki gwarancji, napraw w okresie gwarancji i przeglądów serwisowych: a) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia lub od dnia usunięcia wad prawnych, ukrytych lub trudnych do stwierdzenia wad fizycznych. b) Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. c) Zakres gwarancji nie obejmuje: płynów eksploatacyjnych, filtrów, pasków, bezpieczników, żarówek, okładzin hamulcowych, o ile nie stwierdzono wad uzasadniających ich wymianę w ramach gwarancji. d) Wykonawca zapewni okresowe przeglądy serwisowe w miejscu postoju maszyny zgodnie z zaleceniami producenta. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne oraz przeglądy serwisowe dokonywane były na miejscu u Zamawiającego, a w wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe u Zamawiającego Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona we własnym serwisie na własny koszt. e) Koszty za przeglądy serwisowe do wysokości pierwszych 2 500 mtg pracy maszyny, wykonane zgodnie z zaleceniami producenta ciągnika pokryje Zamawiający w oparciu o cenę wynikającą z oferty ( zał nr 9). Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przeglądów serwisowych przewidzianych przez producenta, zgodnie z wykazem czynności zapisanych w instrukcji obsługi ciągnika. Wykonawca zapewni, że użyte w trakcie przeglądów oleje, części i materiały będą fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta, obowiązującymi przepisami oraz normami i normatywami obowiązującymi w Polsce i Inii Europejskiej. Tryb pracy serwisu co najmniej 5 dni w tygodniu. f) W przypadku wymiany części w okresie gwarancji na fabrycznie nowe, Wykonawca udzieli na te części gwarancji takiej jak dla całego przedmiotu zamówienia lub gwarancji producenta, jeżeli taka byłaby korzystniejsza dla Zamawiającego. g) Wykonawca zapewni, że użyte w trakcie przeglądów i napraw części i materiały będą fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta, obowiązującymi przepisami oraz normatywami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. h) Wykonawca usunie zgłoszoną awarię przedmiotu zamówienia w ciągu 3 kolejnych dni pracy serwisu, następujących po przesłaniu zgłoszenia awarii faksem lub pocztą elektroniczną. i) W wyjątkowych, niezależnych od Wykonawcy okolicznościach, Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego przed terminem określonym w pkt h) z wnioskiem o wydłużenie terminu ostatecznego usunięcia awarii przedmiotu zamówienia o kolejne 2 dni pracy serwisu. j) W przypadku napraw nieobjętych gwarancją przez serwis w okresie jej obowiązywania, Zamawiający pokryje uzasadnione, uzgodnione i zaakceptowane koszty części, materiałów, dojazdów do przedmiotu zamówienia, robocizny i pobytu serwisantów. 6. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie. Wymagane warunki odnośnie szkoleń: - szkolenie z obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji ciągnika - 2 osoby. 7. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 16.70.00.00 - Ciągniki - ciągniki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 479534.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "AGROLMET" Krzysztof Kaczorowski
Email wykonawcy: gniewkowo@agrolmet.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 1, 88-140 Gniewkowo
Kod pocztowy: 88-140
Miejscowość: Gniewkowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 589827.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 589827.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589827.56
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.