To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-10
Ogłoszenie nr 500159696-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.
Gmina Ruda-Huta: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na rzecz Gminy Ruda-Huta
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem sfinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570182-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ruda-Huta, Krajowy numer identyfikacyjny 11019803700000,
ul. ul. Niepodległości
44,
22110
Ruda-Huta, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 686 033, e-mail
sekretariat@rudahuta.pl, faks
825 686 033.
Adres strony internetowej (url): www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem sfinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RŚG.I.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000 zł na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem sfinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta. 2. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp: 1) Przewidywany termin wykorzystania kredytu: jednorazowo do 31 lipca 2018r. 2) Przewidywany termin uruchomienia kredytu: 2 lipca 2018r. 3) Kredyt będzie przekazany na żądanie Zamawiającego, na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu gminy. 4) Uruchamianie kredytu będzie następowało na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na Formularzu bankowym. 5) Karencja w spłacie kredytu do 31 marca 2019 r. 6) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025r. 7) Spłata odsetek miesięczna, począwszy od sierpnia 2018r., po otrzymaniu pisemnej informacji o wysokości odsetek. 8) Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę wykonawcy. 9) Marża wykonawcy jest stała w okresie umowy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat. 11) Zamawiający nie dopuszcza naliczenia przez wykonawcę prowizji za przyznanie kredytu. 12) Spłata kapitału nastąpi w 28 ratach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, w latach 2019-2025 wg poniższego harmonogramu: -2019 rok - 200 000,00 w czterech równych ratach po 50 000,00 zł każda, -2020 rok - 200 000,00 w czterech równych ratach po 50 000,00 zł każda, -2021 rok - 300 000,00 w czterech równych ratach po 75 000,00 zł każda, -2022 rok - 300 000,00 w czterech równych ratach po 75 000,00 zł każda, -2023 rok - 300 000,00 w czterech równych ratach po 75 000,00 zł każda, -2024 rok - 300 000,00 w czterech równych ratach po 75 000,00 zł każda, -2025 rok - 200 000,00 w czterech równych ratach po 50 000,00 zł każda, 13) Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. 14) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 15) Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192005.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Sawinie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182975.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RUDA-HUTA
więcej: przetargi RUDA-HUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.