To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-10
Ogłoszenie nr 500159878-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Usługa konserwacji i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 35 szt. tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564336-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753,
ul. Na Stoku
49,
80-874
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 520 57 39, e-mail
i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks
58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 35 szt. tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HZ/5/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Konserwacja i przegląd 35 tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy). 1. Tablice są objęte gwarancją w związku z tym prace nie mogą naruszać warunków udzielonej gwarancji. W przypadku jej naruszenia Wykonawca poniesie koszt naprawy przez dotychczasowego gwaranta. 2. Prace należy przeprowadzić w ciągu 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Konserwację tablic mogą przeprowadzić wyłącznie podmioty spełniające kryteria opisane w dokumentacji technicznej przez producenta i gwaranta tych urządzeń. 4. Konserwacje powinny być udokumentowane za pomocą protokołu (będącego załącznikiem nr 5 do umowy), podpisanego przez osobę przeprowadzającą konserwację oraz przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Prace konserwacyjne muszą obejmować następujące czynności: a) wizualne sprawdzenie słupa i tablicy (sprawdzenie występowania uszkodzeń mechanicznych) - sprawdzenie stanu powłoki lakierniczej, stanu szyby tablicy, b) sprawdzenie poprawności otwierania zamków klapy rewizji i klapy tablicy, nasmarowanie zamków, w razie konieczności ich naprawa bądź wymiana, c) sprawdzenie szczelności tablicy, sprawdzenie stanu uszczelek, d) sprawdzenie poprawności działania zapowiedzi głosowej (czy zapowiedź jest wyraźna, czy głośnik nie trzeszczy, czy trzeba mocno wciskać przycisk), e) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej- zgodnie z wytycznymi producenta tablic, przy pomocy narzędzi dostępnych do testowania, f) mycie szyby od wewnątrz, g) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni). h) wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tablic SIP wraz ze słupami, na których zostały zamontowane, i) wymiana filtrów powietrza II. Ogólne zasady prowadzenia prac: 1. W cenę usługi należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt, sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją usługi w tym koszt wykonania. 2. Osoba prowadząca konserwację tablic SIP (zwana także Konserwatorem) musi posiadać: a) uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, b) uprawnienia do prac na wysokościach, c) indywidualny sprzęt do wykonywania ww. prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, d) aktualne na dzień podpisania umowy przeszkolenie dostawcy tablicy SIP w zakresie obsługi i konserwacji Tablic Informacji Przystankowej. 3. Prace konserwacyjne należy wykonywać zespołem liczącym co najmniej dwie osoby. 4. Usługa musi być wykonywana w sposób nieutrudniający poruszania się pasażerów po przystanku na którym jest zainstalowana tablica. 5. Wykonawca powinien wykonywać prace objęte niniejszą umową w godzinach 18:00 - 6:00, ze względu na bezpieczeństwo pasażerów i organizację komunikacji zbiorowej. 6. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w nocy, należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace z zachowaniem wymogów BHP. 8. Zamawiający nie wystawia upoważnień umożliwiających wjazd samochodem Wykonawcy na teren przystanku na terenie którego jest zlokalizowana tablica lub jakiejkolwiek miejsca w pobliżu tablicy. 9. Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy o realizacji prac na rzecz Zamawiającego. 10. Koszty ewentualnych mandatów za nieprawidłowe parkowanie lub wykonywania prac niezgodnie z obowiązującymi przepisami ponosi Wykonawca. 11. W okresie trwania umowy wykonawca musi posiadać i przedstawić do wglądu Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową za szkody powstałe w wyniku realizacji usługi, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności polisy upłynie przed końcem umowy, Wykonawca winien, w trakcie realizacji umowy, przedłożyć kontynuację polisy ubezpieczeniowej tak aby była ona ważna w całym okresie jej trwania. 12. Prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane tylko przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50312610-4
Dodatkowe kody CPV: 71314100-3, 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: QUMAK S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47355.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą wynosi - 40 dni kalendarzowych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Obsługa szaletów miejskich
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.