eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskModernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województwpodkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i śląskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500160155-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA: Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i śląskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560528-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, Krajowy numer identyfikacyjny 22115068800000, ul. ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 728 70 00, e-mail e.saganowska@igbbaltica.pl, faks 58 728 70 01.
Adres strony internetowej (url): igbbaltica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i śląskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/GB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia stanowi kompleksową realizacje zadań zamawianych sukcesywnie , w wyniku pozyskania i zawarcia umów z Inwestorem i obejmuje wszystkie roboty projektowe i budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu , łącznie z przyłączami, infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi , a w szczególności: a)Prace projektowe w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych i innych, b)przygotowanie terenu budowy, wycinka drzew i krzewów, przyłączenie mediów na czas budowy, wykonanie rozbiórek istniejących obiektów i robót ziemnych, c)roboty budowlane, d)roboty konserwatorskie, e)roboty instalacyjne w zakresie: -instalacji wodociągowej, -instalacji ppoż., -instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej,-instalacji kanalizacji wody deszczowej wewnętrznej, -instalacji centralnego ogrzewania, -instalacji ciepła technologicznego, -instalacji wody lodowej, -instalacji belek chłodzących, -instalacji wentylacji i klimatyzacji, -instalacji wentylacji napowietrzania,-węzła kompaktowego, trzyfunkcyjnego co/ct/cwu -instalacji elektrycznych gniazdkowych, -instalacji elektrycznych oświetleniowych, -wewnętrznych linii zasilających, -rozdzielnic , -systemu monitoringu opraw awaryjnych, -zasilania awaryjnego, -instalacji odgromowej, -sieci strukturalnej, -telefonii bezprzewodowej DECT IP, -telewizji przemysłowej CCTV, -systemu sygnalizacji pożaru SAP, -dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, -systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN i kontrola dostępu, -systemu przyzywowego, -systemu rejestracji audio, -systemu sterowania klap pożarowych i napowietrzających; f)przyłącza i sieci przyobiektowe: -przyłącze wodociągowe, -przyłącze kanalizacji sanitarnej, -przyłącze kanalizacji deszczowej, -przyłącze centralnego ogrzewania, -drenaż, -przyłącze energetyczne, -przyłącze telekomunikacyjne. g)roboty w zakresie zagospodarowania terenu: budowa parkingu, budowa infrastruktury w zakresie wjazdu na teren jednostki, roboty drogowe, mała architektura, oświetlenie i odwodnienie terenu, sadzenie drzew, krzewów i zakładanie trawników, h)wyposażenie budynków w sprzęt kwaterunkowy, meble biurowe i inne ruchome elementy wyposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej(etap I), jako szczególnej czynności prawnej organizującej proces kontraktowania w przyszłości, na zasadach określonych w art.101 Ustawy Pzp. Na tym etapie dokonuje się indywidualizacja podmiotów, z którymi zamawiający zawiera umowy ramowe wraz z ustaleniem formy i granic współdziałania stron , w szczególności cen. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami, chyba że oferty nie podlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. Celem niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych - wykonawczych( etap II), jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia niniejszej umowy przez okres 3 lat.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21000000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 1.Firma Usługowa "EKO-REM-BUD" Jan Cabak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-336 Łabowa 185
Kod pocztowy: 33-336
Miejscowość: Łabowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: 2.P. P. H. U. RADEX Krystian Tarnowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 29-135 Radków 27
Kod pocztowy: 29-135
Miejscowość: Radków
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: 3.MAXTO Sp. z o.o. S.K.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 32-085 Modlniczka, ul. Willowa 87
Kod pocztowy: 32-085
Miejscowość: Modlniczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21000000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21000000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21000000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

oferty oceniane były w oparciu o zasady i kryteria zawarte w SIWZ: cena brutto-90%, okres gwarancji - 10%. Najwięcej punktów w kryterium cena otrzymały oferty z najkorzystniejszym bilansem czynników cenotwórczych, służących do sporządzania kosztorysów dla zamówień realizacyjnych udzielonych w ramach umowy ramowej Zamawiający w miarę pozyskiwania zamówień będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy. Z tytułu nie udzielenia przez Zamawiającego wykonawcy zamówień realizacyjnych, o których mowa powyżej, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.