eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa pomieszczeń w piwnicach segmentu B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie na zwierzętarnię.



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500161138-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Warszawa: Przebudowa pomieszczeń w piwnicach segmentu B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie na zwierzętarnię.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538218-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 50078828-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500107515-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Krajowy numer identyfikacyjny 000289093, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 693 700, e-mail zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, faks 225 693 712.
Adres strony internetowej (url): http://www.cmkp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń w piwnicach segmentu B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie na zwierzętarnię.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-220/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest przebudowa pomieszczeń w piwnicach segmentu B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie na zwierzętarnię przeznaczoną dla zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane "dokumentacją projektową". 3. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) roboty w branży budowlanej obejmujące m. in. dostawę urządzeń i materiałów oraz następujące prace budowlane: a) wyburzenie istniejących ścianek, b) budowa nowych ścianek, c) demontaż istniejących i montaż nowych drzwi, d) prace tynkarskie i malarskie, e) demontaż części posadzek, f) montaż posadzek; 2) roboty w branży sanitarnej obejmujące m.in. dostawę urządzeń i materiałów oraz następujące prace budowlane: a) montaż, uruchomienie, regulacja i sprawdzenie instalacji wentylacji mechanicznej, b) montaż, uruchomienie, regulacja i sprawdzenie instalacji klimatyzacji, c) montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, d) montaż instalacji centralnego ogrzewania; 3) roboty w branży elektrycznej obejmujące m.in. dostawę urządzeń i materiałów oraz wykonanie: a) instalacji elektrycznych zasilających, b) instalacji elektrycznych oświetleniowych, c) instalacji teletechnicznych, d) instalacji telekomunikacyjnych; 4. Dane liczbowe o obiekcie: 1) powierzchnia piwnic budynku planowana do objęcia pracami: 53,69 m2; 2) wysokość kondygnacji piwnicznej 2,22 m w świetle, wys. kondygnacji piwnicznej ze stropem 2,55 m; 3) liczba kondygnacji nadziemnych segmentu B: 6 + poddasze; 4) liczba kondygnacji podziemnych (objętych opracowaniem): 1; 5) liczba klatek schodowych w części budynku objętej opracowaniem: 2. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter biurowo-dydaktyczno-laboratoryjny, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowanie dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 10. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 11. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 12. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 13. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 14. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45310000-3,

45330000-9,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Zgodnie z zawartą umową termin wykonania zamówienia określono na 70 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. 2. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy następuje w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa pomieszczeń w piwnicach segmentu B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie na zwierzętarnię.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ELTIM Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz, biuro@eltim.info, ul. Gustawa Morcinka 5 paw. 36, 01-496, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 315000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych, niezbędnych w celu prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, wskazanych w protokole konieczności, a nie ujętych pierwotnie w dokumentacji projektowej, o wartości 11 168.63 PLN (bez VAT).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy że: 1) w dniu 11 maja 2018 r., w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Prawo zamówień publicznych", Strony zawarły umowę nr ZP-220/18, zwaną dalej "Umową", której przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w piwnicach na zwierzętarnię, zwanych dalej "Robotami", na terenie segmentu S-B budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie; 2) zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wykazem dokumentacji wskazanym w treści Załącznika nr 1 do Umowy, zwanymi dalej łącznie "Dokumentacją projektową"; 3) Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie prac posadzkarskich w następującym zakresie: "Pod wszystkie wykładziny pvc - wylewka samopoziomująca cementowa 1,5 cm. Poniżej istniejące warstwy posadzkowe. W celu uzyskania równego poziomu o rzędnej -2,55 na korytarzu i we wszystkich pomieszczeniach obecnej zwierzętarni należy w dawnym pomieszczeniu nr 1 skuć warstwę posadzkową gr. 2 cm, a w dawnym pom. nr 2 skuć warstwę posadzkową gr. ok. 12 cm."; 4) po rozpoczęciu Robót stwierdzono, że: a) w pomieszczeniu oznaczonym w Dokumentacji projektowej jako nr 1 nie istniała szlichta o grubości 2 cm, a tylko posadzka betonowa o grubości 5 cm - w celu właściwego wykonania Robót niemożliwe było skucie warstwy szlichty o grubości 2 cm, a konieczne jest skucie posadzki o pełnej grubości i wykonanie nowej posadzki z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, b) w pomieszczeniu oznaczonym w Dokumentacji projektowej jako nr 2 po skuciu warstwy posadzkowej o grubości 10 cm okazało się, że istniejąca pod tą warstwa posadzka jest w bardzo złym stanie technicznym (spękana i niestabilna) - w celu zapewnienia stabilnego, trwałego podłoża konieczne jest skucie posadzki w całości i wykonanie nowej posadzki odizolowanej od podłoża, c) w pomieszczeniu oznaczonym w Dokumentacji projektowej jako nr 2 w trakcie skuwania posadzki odkryto niewidoczne wcześniej, zbrojone fundamenty betonowe - w celu właściwego wykonania Robót elementy te należy usunąć; 5) dodatkowe prace niezbędne do wykonania w celu prawidłowego ukończenia Robót, w związku z okolicznościami opisanymi w pkt 4, zostały wskazane w protokole konieczności, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego aneksu; 6) zakres dodatkowych prac, o których mowa w pkt 5, zwanych dalej "robotami dodatkowymi", nie został i nie mógł zostać pomimo dochowania należytej staranności przewidziany w Dokumentacji projektowej, ponieważ istniejące pod podłożem warstwy posadzki i ich stan techniczny nie były widoczne, a pełna ocena ich stanu technicznego okazała się możliwa dopiero po rozpoczęciu Robót; 7) biorąc pod uwagę powody ekonomiczne i techniczne, konieczne jest zlecenie Wykonawcy wykonania robót dodatkowych w ramach realizowanych Robót, ponieważ nie jest możliwe wykonanie Robót objętych Umową bez wykonania tychże robót dodatkowych; 8) zgodnie z kosztorysem wykonania robót dodatkowych stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego aneksu, wartość zamówienia dodatkowego wynosi 13 737,41 zł, co stanowi 3,5% wartości Umowy; na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony uprawnione były do dokonania zmiany Umowy w zakresie postanowień dotyczących realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i spełnione zostały łącznie wszystkie warunki określone w lit. a-c przywołanego na wstępie przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych, co zostało wykazane powyżej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.