Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500161697-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Gmina i Miasto Tuliszków: Remont dróg gruntowych na terenie gminy Tuliszków poprzez ich wyprofilowanie
i utwardzenie destruktem - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Tuliszków, Krajowy numer identyfikacyjny 52957400000,
ul. Plac Powstańców Styczniowych
1,
62740
Tuliszków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 793 116, e-mail
sekretariat@tuliszkow.pl, faks
632 892 105.
Adres strony internetowej (url): http://www.tuliszkow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gruntowych na terenie gminy Tuliszków poprzez ich wyprofilowanie i utwardzenie destruktem - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RRG-ZP.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg gruntowych na terenie gminy Tuliszków poprzez ich wyprofilowanie i utwardzenie destruktem asfaltowym. 2. Zakres robót obejmuje remont następujących dróg: a) Droga Ogorzelczyn dl. 250m szer. 4,0m - 1000m2 b) Droga Gozdów dł. 622m szer. 4,0 m - 2488m2 c) Droga Zadworna dł. 160m szer. 4,0m - 640m2 d) Droga Sarbicko I dł. 465m szer. 4,0m - 1860m2 e) Droga Sarbicko II dł. 445m szer. 4,0m - 1780m2 f) Droga Tarnowa dł. 619m szer. 2,5m - 1547m2 g) Droga Ruda dł. 92m szer. 4,5m - 414 m2 h) Droga Smaszew dł. 370m szer. 3,5m - 1295m2 i) Droga Wróblina I dł. 185m szer. 4,0m - 740m2 j) Droga Wróblina II dł. 112m szer. 4,0m - 448m2 k) Droga Wróblina III dł. 100m szer. 4,0m - 448m2 l) Droga Wróblina zjazd - 40m2 3. Do remontu dróg wskazanych w ust 2 pkt a - i, zostanie wykorzystany destrukt asfaltowy pozyskany przez UGiM w Tuliszkowie z zasobów GDDKiA. Do remontu pozostałych dróg wykonawca dostarczy własny destrukt asfaltowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119507.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trans-Spili Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146993.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonaniu remontu dróg gruntowych na terenie gminy Tuliszków poprzez ich wyprofilowanie i utwardzenie destruktem asfaltowym.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W dniu 10.04.2018 r. zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg gruntowych na terenie gminy Tuliszków poprzez ich wyprofilowanie i utwardzenie destruktem asfaltowym. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 542770-N-2018 z dnia 10.04.2018 r. w pkt II.7 zamawiający wskazał, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem podstawowym o wartości do 50 % realizowanego zamówienia podstawowego. Powyższy zapis został powtórzony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt III.10. W dniu 18.05.2018 roku zamawiający zawarł umowę o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych (zamówienie podstawowe) z Trans Spili spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedziba w Licheniu Starym (62-563) przy ul. Granicznej 18a. Wynagrodzenie wykonawcy zostało w ww. umowie ustalone na 294 334,08 zł brutto.
Działając zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP zamawiający w dniu 11.06.2018 roku zawarł umowę na wykonanie zamówienia uzupełniającego z tym samym wykonawcą. Wartość umowy wynosi 146 993,86 zł brutto. Zamawiający tym samym wypełnia dyspozycję art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, ponieważ zamówienie będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, temu samemu wykonawcą, który wykonywał zamówienie podstawowe, przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a wartość zamówienia uzupełniającego stanowi poniżej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.