To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500161882-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Gmina Dziemiany: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu /projektu: "Akademia nauki", nr RPPM.03.02.01-22-0092/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564964-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000,
ul. ul. 8 Marca
3,
83425
Dziemiany, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 880 022, e-mail
msynak@dziemiany.pl, faks
586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 10/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wraz z transportem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla szkół znajdujących się na terenie Gminy Dziemiany, powiat kościerski. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia (Listy zakupów) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia materiały powinny być fabrycznie nowe, niefabrykowane, nieregenerowane, wyprodukowane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie pochodzącymi z recyklingu materiałami eksploatacyjnymi, dedykowanymi do danego sprzętu drukującego. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, którego pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 22600000-6, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1364.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DWS S.C. W.Wanta, Ł.Sulej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1678.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.