To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500162122-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: BUDOWA SIECI CIEPŁOWNICZEJ W REJONIE ULIC JEROZOLIMSKIEJ I STAROWARSZAWSKIEJ W RAMACH ZADANIA PN.: "BUDOWA SIECI CIEPŁOWNICZEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567674-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA SIECI CIEPŁOWNICZEJ W REJONIE ULIC JEROZOLIMSKIEJ I STAROWARSZAWSKIEJ W RAMACH ZADANIA PN.: "BUDOWA SIECI CIEPŁOWNICZEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci ciepłowniczej w rejonie ulic Jerozolimskiej i Starowarszawskiej w Piotrkowie Trybunalskim. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. Roboty rozbiórkowe ziemne i odtworzeniowe 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? demontaż nawierzchni 1.2. roboty ziemne ? wykopy - pełna wymiana gruntu ? nasypy - formatowanie i zagęszczanie ? przewierty 1.3. nawierzchnie - odtworzenie 2. Budowa sieci ciepłowniczej 2.1. DN100 (Ø114,3/200) i DN80 (Ø88,9/160), z instalacją alarmową, armaturą 2.2. komory zaworowe Dodatkowe wymagania: ? Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. ? Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami (w tym przypadku zachowana kompatybilność z systemem rur preizolowanych produkcji ZPU Międzyrzecz Kazimierz Jońca). Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. W przypadku ich braku Zamawiający przyjmuje, że Oferent przyjął proponowane w projekcie rozwiązania i typy. ? Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Zamkowej, Wąskiej, Starowarszawskiej o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych ? Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, ? Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. ? Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. ? Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót inżynieryjnych - sieć ciepłownicza Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia: roboty inżynieryjne sieci ciepłownicze Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45231100-6, 45232150-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134779.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zetpri-Eko Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165778.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa artykułów spożywczych - cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
- Usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2026 rok
- Zarządzanie nieruchomościami gruntowymi zabudowanymi stanowiącymi zasób Miasta Zarządzanie nieruchomością zabudowaną budynkiem użytkowym przy ulicy Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych w 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
- Budowa budynku szkoły wraz z łącznikiem przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy
- Przebudowa ulicy Przy Skarpie w Lubiczu Górnym"
- "Usuwanie awarii wodociągowych''
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





