eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługa kompleksowego sprzątania budynków Akademii im. Jakuba z Paradyża

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500162150-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Akademia im.Jakuba z Paradyża : Usługa kompleksowego sprzątania budynków Akademii im. Jakuba z Paradyża

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569267-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia im.Jakuba z Paradyża , Krajowy numer identyfikacyjny 365193022, ul. ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957279515, e-mail eharasimowicz@pwsz.pl, faks +48957216017.
Adres strony internetowej (url): www.ajp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowego sprzątania budynków Akademii im. Jakuba z Paradyża

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SSdsZP/252-02/18/KJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim w następującym zakresie: Zadanie nr 1 "Usługa kompleksowego sprzątania budynków biurowych i dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim" Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości w nw. obiektach Zamawiającego: a) budynek nr 1 i 2 ul. Teatralna 25 w Gorzowie Wielkopolskim: pomieszczenia biurowe oraz pokoje dydaktyczne dwa razy w tygodniu (poniedziałek, środa) od godz. 15.30, pomieszczenie kasy dwa razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godz. od 12.30 do 13.30, pozostałe pomieszczenia i powierzchnie codziennie od godz. 19.00, budynek wyłączony ze sprzątania w okresie od 01.07-31.08.2018 r., b) budynek nr 3 ul. Teatralna 25 w Gorzowie Wielkopolskim: pomieszczenia biurowe (pokoje dydaktyczne) w poniedziałki i środy od godz. 15.30, pomieszczenie Biblioteki w poniedziałki i środy od 8.00 do 15.00, pozostałe pomieszczenia i powierzchnie codziennie od godz. 15.30, budynek wyłączony ze sprzątania w okresie od 01.07.-31.08.2018 r., c) budynki nr 5, 6, 8, 9 ul. Fryderyka Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim: pomieszczenia biurowe i pokoje dydaktyczne dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek) od godz. 15.30, pozostałe pomieszczenia i powierzchnie codziennie od godz. 19.00, budynki wyłączone ze sprzątania w okresie od 01.07-31.08.2018 r., d) budynek nr 7 ul. Fryderyka Chopina 52 w Gorzowie Wielkopolskim: pomieszczenia biurowe i pokoje dydaktyczne dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek) od godz. 15.30, pozostałe pomieszczenia i powierzchnie codziennie od godz. 19.00, pomieszczenia informatyków (poddasze) w każdy czwartek od godz. 14.30 do 15.30, budynek wyłączony ze sprzątania w okresie od 01.07.-31.08.2018 r., e) ul. Myśliborska 34 w Gorzowie Wielkopolskim - utrzymanie czystości w budynku od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2018 r.: o codziennie od poniedziałku do piątku pomieszczenia Urzędu Celnego w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30, o codziennie od poniedziałku do piątku pomieszczenia Wydziału Komunikacji w godzinach pracy Wydziału tj. od godz. 8.00 do godz. 14.00, o jeden pracownik od godz. 7.00 do godz. 15.00 od poniedziałku do piątku, w celu utrzymywania ciągłego porządku na terenie całego obiektu, o pozostałe pomieszczenia i powierzchnie: - poniedziałek, środa, czwartek od godz. 15.30, - wtorek od godz. 16.30, - piątek od godz. 14.30. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie usługi trwałego zniszczenia dokumentów niearchiwalnych z niżej wymienionych budynków Akademii im. Jakuba z Paradyża: - ul. Teatralna 25 (budynek nr 1) - 1 pojemnik - ul. Chopina 52 (budynek nr 7) - 1 pojemnik - ul. Chopina 52 (budynek nr 9) - 1 pojemnik Niszczenie dokumentów ma odbywać się na profesjonalnej niszczarce przemysłowej w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie w całości lub części w 3 stopniu bezpieczeństwa (Zamawiający zastrzega sobie możliwość obecności swojego przedstawiciela w trakcie trwania procesu niszczenia). Do oferty należy dołączyć informacje, że Wykonawca jest w posiadaniu stosownego urządzenia. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy certyfikatu zniszczenia, akceptowanego przez takie organy jak Główny Inspektorat ds. Ochrony Danych Osobowych, PIP, GINB i Archiwum Państwowe. Zamawiający przewiduje 200 kg dokumentów do likwidacji. Podana waga jest orientacyjna i przewiduje ilość kilogramów dokumentów do zniszczenia w ciągu roku. Wykonawca niezależnie od wagi będzie wykonywał przedmiot zamówienia. Zadanie nr 2 "Usługa kompleksowego sprzątania budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim" 1) Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w 11 kondygnacyjnym budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża mieszczącego się przy ul. Józefa Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim. 2) Zamawiający wymaga, aby dla realizacji zadań przewidzianych opisem przedmiotu zamówienia liczba osób w danym dniu zawsze wynosiła co najmniej 4 osoby. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do14:00, w soboty od 8:00 do 14:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa kompleksowego sprzątania budynków biurowych i dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 448467.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO Spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzychodzka 12
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzó Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 478474.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 478474.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 876308.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa kompleksowego sprzątania budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119910.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOR-BUD Albert Budziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Podłężna
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145900.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145900.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309369.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.