eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu" - etap V



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500162975-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Gliwice: "Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu" - etap V
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526795-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500069157-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500093777-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00012771700000, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 230-68-31 do 35, e-mail sekretariat@zsti.gliwice.eu, faks 32 230-68-31.
Adres strony internetowej (url): www.zsti.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka oświatowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu" - etap V

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSTI.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych,wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - piaty etap obejmujący zakres projektu. Zakres piątego etapu obejmuje następujące prace remontowe: Branża elektryczna: o I piętro - instalacja alarmu, winda towarowa- instalacje elektryczne, prace towarzyszące o I piętro - zmiana oświetlenia na nocne (całodobowe), prace towarzyszące o parter: dokończenie: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe. Uwaga: w 2014 roku wykonano remont instalacji elektrycznych następujących pomieszczeń na parterze: świetlica, jadalnia, wszystkie pomieszczenia kuchenne a w 2016 roku remontu wejścia głównego do budynku internatu, wiatrołapu oraz holu przy windach. o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica mieszkaniowa,instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe o piwnica: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe o pomieszczenia garażowe: instalacje elektryczne Branża budowlana: o parter: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika. o parter: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m), pozostałe ściany i sufit malowanie farbą emulsyjną, cokoły- malowanie farbą olejną - zakres według oddzielnego załącznika o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o parter-lokale (pokoje) w mieszkaniach służbowych, korytarz przy mieszkaniach - zakres według oddzielnego załącznika o piwnica: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o pomieszczenia garażowe: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o 5 piętro: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m), pozostałe ściany i sufit malowanie farba emulsyjna/akrylowa, cokoły-malowanie farba olejna - zakres według oddzielnego załącznika o 6 piętro: korytarz: malowanie cokołów i pasów przy cokolikach - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa główna - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa ewakuacyjna - zakres według oddzielnego załącznika. W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady w tym źródła światła. - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (- z pokoi, pomieszczeń na parterze do świetlicy na parterze i ponowne wniesienie do pokoi, pomieszczeń na parterze, - z mieszkań służbowych do budynku wolnostojącego użytkowego i ponowne wniesienie,za protokołem zdawczo-odbiorczym z udziałem użytkowników mieszkań, Wykonawca: - przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach mieszkalnych i pomieszczeniach biurowych oraz w pomieszczeniu kasy na parterze, wykona zabezpieczenie pozostawionego sprzętu (oklejenie folia itp.) - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania i zamieszkania). - przekaże użytkownikowi oprawy po demontażu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia jeśli jest wymagany. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i koordynacji prac z Wykonawcą modernizacji windy osobowej ,wybranego w oddzielnym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAŁĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK NR 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenie na budowę - ZAŁĄCZNIK NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa uzupełniająca dla V etapu - ZAŁĄCZNIK NR 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych , norm aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Praca w soboty i dni wolnych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu, e) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Uwaga: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Do robót budowlanych wykonywanych w budynku internatu szkolnego Wykonawca ma prawo zastosować 8% stawkę podatku VAT. Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi; 36 miesięcy , max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45311000-0,

45312100-0,

45310000-3,

45300200-2,

45314000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie 14.05.2018 r. - Zakończenie 27.08.2018r w tym: prace na parterze do 27 lipca 2018 r., w tym pomieszczenie recepcji do 13 lipca 2018 r., pomieszczenia piwniczne do 27 sierpnia 2018 r. w tym pomieszczenia piwniczne kuchenne do 10 sierpnia 2018 r., mieszkanie służbowe 16/1 do 20 lipca 2018r., mieszkanie służbowe 16/2 do 17 sierpień 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu" - etap V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Elektryczny ELKO, Jacek Bzdok, , ul. Tarnogórska 10, 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 466607.60 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowa pomieszczenia sanitarnego "Szkolnego Schroniska Młodzieżowego" Ślązaczek" w budynku internatu, 2) Wymiana drzwi z elektrozamykaczem na klucz usytuowanych w wiatrołapie na parterze przy II wejściu głównym do budynku internatu. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy : 27.08.2018r. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają kwotę w wysokości 47 976,40zł netto/ 51 814,51zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 26.04.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie notatki służbowej z dnia 10.07.2018 r. , kosztorysów ofertowych oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.