Og³oszenie z dnia 2018-07-12
Og³oszenie nr 500163856-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
Przedszkole Samorz±dowe nr 4: Artyku³y papierniczo-biurowe
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: Przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorz±dowe nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 20040622700000,
ul. ul. Sokólska
2,
15865
Bia³ystok, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
85 652 70 97, e-mail
ps4@um.bia³ystok.pl, faks
85 652 70 97.
Adres strony internetowej (url): http://ps4.bialystok.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Artyku³y papierniczo-biurowe
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP-3/PS4/UE/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu i wyposa¿enia przeznaczonego na potrzeby 3 placówek realizuj±cych projekt pn.: "Przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" w asortymencie i ilo¶ciach ujêtych w zestawieniach stanowi±cych za³±cznik w formacie EXCEL. 2. Opisy, sk³ad, technologie b±d¼ materia³y wskazuj±ce producentów okre¶laj± wymagania minimalne jako¶ciowo b±d¼ technologicznie i dopuszcza siê stosowanie zamienników, które nie obni¿± tych¿e warto¶ci w tym u¿ytkowej i jako¶ciowej dostarczanego asortymentu. 3. Wskazane b±d¼ sugeruj±ce opisy nie stanowi± zatem preferencji Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zatem wykazaæ, ¿e dostarczany przez niego asortyment, spe³nia minimalne wymagania Zamawiaj±cego. Do spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy oczekuje przed³o¿enia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu - o ile wystêpuje. W takim przypadku wype³nienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilo¶ciowym (excel) stanowi±cym za³±cznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne. 5. Przed³o¿one przez Wykonawcê dowody potwierdzaj±ce spe³nienie warunku okre¶lonego w ww. pkt. 4 musz± byæ jednoznaczne. Zamawiaj±cy odrzuci przed³o¿one dokumenty je¿eli nie bêd± pozwala³y na jednoznaczne spe³nienie powy¿szego obowi±zku. 6. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienie czê¶ciowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w za³±czniku EXCEL ilo¶ci poszczególnego asortymentu nale¿y traktowaæ jako warto¶ci szacunkowe i nie musz± zostaæ wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiaj±cy z uwagi na mo¿liwo¶æ m.in. uzyskania oszczêdno¶ci z tytu³u realizacji przedmiotowego projektu, przewiduje dostawy dodatkowe w zale¿no¶ci od potrzeb, które nie przekrocz± 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej OPZ stosownie do postanowieñ art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikaj±ce z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie s± zmianami istotnymi, umo¿liwiaj±cymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 7. Realizacja dostaw bêdzie dokonywana na podstawie wskazañ Zamawiaj±cego w których okre¶lony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiaj±cy w szczególno¶ci przewiduje dostarczenie okre¶lonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadaj±cych lokalizacji pozosta³ych uczestników przedmiotowego projektu. Z zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy wymaga wystawienie odrêbnych faktur dla ka¿dego podmiotu uczestnicz±cego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe le¿± po stronie Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w nastêpuj±cych czê¶ciach: Cz. 1 - artyku³y papierniczo-biurowe Cz. 2 - ----- Cz. 3 - ----- Cz. 4 - ----- Cz. 5 - ----- Cz. 6 - ----- Zamawiaj±cy nie przewiduje ograniczeñ dotycz±cych z³o¿enia ofert na wybrane czê¶ci. Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia nowego asortymentu. 9. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na w³asny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa siê na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleñ b±d¼ wskazówek Zamawiaj±cego, zawieraj±cych ilo¶ci i terminy dostaw oraz w miarê potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiaj±cego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie dorêczenia go danej ze stron, 4) Zamawiaj±cy zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym równie¿ w momencie odbioru towaru. 5) Wykonawca zobowi±zany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, z uwzglêdnieniem wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, 6) przy dostawie Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia: a) odpowiednich ¶rodków transportu; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialno¶ci za braki i wady powsta³e w czasie transportu; c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jako¶ci i zgodno¶ci dostarczonego towaru z wymogami Zamawiaj±cego. 10. Dostarczony asortyment musi byæ oznakowany w sposób zrozumia³y, napisy musz± byæ wyra¼ne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a tak¿e nie mog± byæ w ¿aden sposób ukryte, zas³oniête lub przes³oniête innymi nadrukami lub obrazkami. 11. Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie w oryginalnych opakowaniach - bez stosowania opakowañ zastêpczych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 32342400-6, 37000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej rêki
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Artyku³y papierniczo-biurowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
94045.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyra³a sp.j
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
98866.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP uniewa¿ni³ czê¶æ 1 uprzedniego postêpowania przetargowego - sygn.: ZP-1/PS4/UE/18, bowiem nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudow± biurow± oraz wyposa¿eniem
- Dostawa systemu minip³ytek do zakotwieñ ca³kowitych szczêki i ¿uchwy oraz materia³ów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kszta³cenie zawodowe kluczem do rozwoju m³odzie¿y w powiecie opolskim
- ,,Doposa¿enie bazy dydaktycznej szkó³ w ramach projektu: Edukacja dla przysz³o¶ci uczniów gminy Jarocin"
- Zakup pomocy i wyposa¿enia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkó³ podstawowych w ¦remie - V czê¶ci
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostêpno¶ciowych barier technicznych w szko³ach"
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.