eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa sprzętu informatycznego, w tym komputerów, laptopów, drukarek i oprogramowania w ramach projektu "Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2 i "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" - RPO WK-P 10.1.3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500164265-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Centrum Kształcenia Ustawicznego: Dostawa sprzętu informatycznego, w tym komputerów, laptopów, drukarek i oprogramowania w ramach projektu "Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2 i "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" - RPO WK-P 10.1.3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2 i "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" - RPO WK-P 10.1.3

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Ustawicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 34085374200000, ul. pl. Św. Katarzyny 8, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 65 77 456, e-mail sekretariat@cku.torun.pl, faks 56 652 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.cku.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu informatycznego, w tym komputerów, laptopów, drukarek i oprogramowania w ramach projektu "Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2 i "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" - RPO WK-P 10.1.3

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę sprzętu informatycznego, w tym komputerów, laptopów, drukarek i oprogramowania z podziałem na 5 części: Część 1 Komputery stacjonarne 49 sztuk, monitory 49 sztuk oraz przeniesienie prawa do licencji na zainstalowane oprogramowanie. Część 2 Laptopy 5 sztuk oraz przeniesienie prawa do licencji na zainstalowane oprogramowanie. Część 3 Drukarki laserowe czarno-białe 2 sztuki, drukarki laserowe kolorowe 1 sztuka Część 4 Projektory 52 sztuki, wizualizery 19 sztuk Część 5 Przeniesienie prawa i dostarczenie dokumentów potwierdzających Licencję Microsoft Office 2016 Professional Plus - Oprogramowanie 49 sztuk dla komputerów stacjonarnych i 5 sztuk dla laptopów. Zamawiający dopuszcza dostawę licencji i oprogramowania równoważnego, które spełnia kryteria równoważności określone w załączniku nr 1 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem sporządzonym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz odpowiedniego wzoru umowy. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje, atesty i certyfikaty w języku polskim, a także winien spełniać wymogi techniczne, bezpieczeństwa i użytkowe przewidziane dla danego sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu umowy. 4. Wymienione w opisie sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na pięć części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30231300-3, 30213100-6, 30232110-8, 38652100-1, 48310000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputerów i monitorów w ramach projektu "Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93165.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alltech Sp. J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84476
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49681
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143442.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa laptopów w ramach projektu "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi"RPO WK-P 10.1.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7744.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alltech Sp. J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7896.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7896.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9058.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa dostawa drukarek laserowych czarno-białych 2 sztuki, drukarki laserowej kolorowej w ramach projektu "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" RPO WK-P 10.1.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4026.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Copy Control Service s.c. T. Biegaj, K. Jaworski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tamka 49
Kod pocztowy: 00-355
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9683.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5584.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9683.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa 52 sztuk projektorów i 19 sztuk wizualizerów w ramach projektu "Nauka to takie proste. RPO WK-P 10.1.2.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP- Po odrzuceniu 2 ofert cena najkorzystniejszej oferty (Alltech Sp. J., Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena oferty: 218 317, 62 zł , termin okres gwarancji: 72 miesiące) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 178 682, 50 zł brutto.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa oprogramowania w ramach projektu "Nauka to takie proste" - RPO WK-P 10.1.2 i "Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi" - RPO WK-P 10.1.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20466
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alltech Sp. J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19527.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18956.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21918.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.