To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500164448-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Gmina Pilchowice: Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV oraz przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547199-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000,
ul. ul. Damrota
6,
44145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 235 65 21, e-mail
kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks
32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV oraz przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.138.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz z przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy: Zadanie nr 1: Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV: Przedmiotem inwestycji jest modernizacja obiektu szkolno - przedszkolnego w Żernicy przy ulicy Leopolda Miki 37 na działkach o nr ewidencyjnych: 829/19, 830/19, 831/19, 832/19, 833/19, 834/19, 331/18, 332/19, 333/19, 334/20 w zakresie zagospodarowania terenu od frontu budynku (od strony ul. L. Miki) W ramach niniejszego opracowania przewiduje się: 1) Roboty demontażowe i przygotowawcze wymienione w części rysunkowej projektu, m.in.: ? demontaż fragmentu ogrodzenia (w tym bram i furtek) ? demontaż nawierzchni utwardzonych ? demontaż balustrad na schodach zewnętrznych - do ponownego montażu ? demontaż barierki na skarpach ? demontaż/rozbiórka jednego z murków zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku ? demontaż istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego 2) W zakresie zagospodarowania terenu: ? montaż nowego ogrodzenia terenu wraz z furtkami i bramą wjazdową (od ul. L. Miki) ? remont wskazanych fragmentów ogrodzenia (w tym bram i furtek) ? niwelacja terenu po rozbiórce murka oporowego ? remont murków i schodów zewnętrznych wraz z balustradami ? remont nawierzchni utwardzonych (wymiana na kostkę betonową wraz z podbudową) - zgodnie z dokumentacją techniczną ? wykonanie nowych nawierzchni biologicznie czynnych w postaci trawników ? montaż elementów małej architektury wokół budynku - ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe ? wymiana istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego oraz montaż nowych słupów i opraw we wskazanym miejscu na trasie istniejącego okablowania Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym, w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV: a) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz za uzyskanie informacji od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. b) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: firmę ABM Wycena Nieruchomości, Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy s.c. 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy (łącznik od ul. Nieborowskiej): Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej ul. Leopolda Miki w Żernicy zgodnie z dokumentacja projektową, na odcinku od skrzyżowania z ul. Nieborowską do zjazdu na teren Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy. Ogólny zakres opracowania obejmuje: * Wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3. * Przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej (wpusty uliczne - wymiana, bądź remont) * Wykonanie zjazdów z kostki betonowej. * Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej. Zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 5m wraz z poszerzeniami w miejscach łuków poziomych oraz wykonanie opaski o szerokości nawierzchni od 0,8m do 1,5m o nawierzchni zróżnicowanej z kostki betonowej i kamiennej zgodnie z planem sytuacyjnym. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynos ok.210 m. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10m. Przebudowywana droga przebiega po terenach których właścicielem jest Gmina Pilchowice i osoby fizyczne są to działki o numerach: 105, 518/107, 332/19, 334/20, 833/19, 840/99, 841/99, 842/99, 843/104, 874/10, 241/23, 1010/23. Założeniem wyjściowym jest dostosowanie projektowanej niwelety do istniejącego ukształtowania terenu, istniejących ciągów komunikacyjnych w celu zminimalizowania wykopów i konstruowania nasypów. Zjazdy indywidualne należy wykonać ze spadkiem maksymalnym nie przekraczającym 5% na długości co najmniej 6m. Projektowane konstrukcje jezdni zgodnie z rysunkami przekroi konstrukcyjnych: Jezdnia - konstrukcja przed i za przepustem w km 0+047 do 0+063 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm * Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm * Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia - konstrukcja na przepuście w km 0+055 Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm * Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm * Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Jezdnia Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni jezdni: * Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm * Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Wzmocnienie krawędzi jezdni Projektuje się następujący układ warstw nawierzchni: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm * Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6cm * Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm Krawędzie jezdni zostały zabezpieczone przez zastosowanie krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej C12/15 oraz korytko betonowe 30x30x10, które zostanie włączone do przebudowywanego wpustu ulicznego. Opaska na przepuście w km do 0+036 do 0+075 Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm * Warstwa ścieralna z kostki kamiennej gr.9/11cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Opaska Projektuje się następujący układ warstw opaski objętej przebudową: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm * Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm. Zjazd Projektuje się następujący układ warstw zjazdu objętego przebudową: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 15cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 20cm * Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Powierzchnia utwardzona w km od 0+175 do 0+198 Projektuje się następujący układ warstw powierzchni utwardzonej objętej przebudową: * Warstwa wzmacniająca z mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej BP Rm 2,5MPa gr. 30cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 gr. 20cm * Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 gr. 10cm Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr.8cm koloru szarego na podsypce cem-piask 1:4 gr.3cm Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do aktualizacji, zaopiniowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu /którym dysponuje Zamawiający/ przez Komendę Policji w Gliwicach oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej drogi gminnej. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy oraz docelowej organizacji ruchu wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: Firmę Inżynieryjne i Doradztwo "OLBARK", mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45111200-0, 45111200-0, 45112000-5, 45113000-2, 45111240-2, 45262000-1, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262350-9, 45223210-1, 45223000-6, 45223200-8, 45223110-0, 45442200-9, 45261000-4, 45432000-1, 45432000-1, 45442300-0, 45442300-0, 45000000-7, 45320000-6, 45324000-4, 45453000-7, 45261000-4, 45400000-1, 45262000-1, 45400000-1, 45112710-5, 45100000-8, 45233120-6, 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1, 45233220-7, 45112100-6, 45112210-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
506478.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DOMTON mgr inż. Andrzej Wnuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
591700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - uzasadnienie prawne: Zadanie nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną dla zadania nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania nr 2. - uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następującą kwotę: - dla zadania nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy (łącznik od ul. Nieborowskiej): 360 000,00 zł brutto. oferta z najniższą ceną dla zadania nr 2: Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. ul. Gliwicka 179a, 44-207 Rybnik 601 438,88 zł brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania nr 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.