eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczRemont pomieszczeń w budynku C Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500164614-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Powiat Łowicki: Remont pomieszczeń w budynku C Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów", w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.1 Kształcenie zawodowe i ustawiczne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. ul. Stanisławskiego 30, 99400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 375 902, e-mail rip@powiatlowicki.pl, faks 468 375 015.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.lowicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynku C Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku C Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów". Remontem zostaną objęte trzy obszary budynku: 1.1. Obszar I: Pracownia Silników 1.2. Obszar II: Pracownia Agrotroniki 1.3. Obszar III: Pracownia Gastronomii 2. Zakres robót remontowych obejmuje m.in.: 2.1. roboty demontażowe (m.in. stolarka drzwiowa, zabudowa meblowa, inst. elektryczne, inst. sanitarne), 2.2. roboty rozbiórkowe (m.in. podłóg na gruncie, okładzin ściennych, sufitów podwieszonych, komina z paleniskiem, powiększenie otworów drzwiowych, bruzdowanie ścian i przebicia pod instalacje, częściowe skucie tynków, przebicie przez stropodach pod wyrzutnię wentylacji wywiewnej), 2.3. roboty budowlane (m.in. zamurowanie otworu drzwiowego, zabudowa otworów w stropodachu, wykonanie nadproży, podłóg na gruncie z warstwami wyrównującymi, obudów z płyt g-k, uzupełnienie ubytków w ścianach, wykonanie gładzi, wykonanie izolacji wyrzutni wentylacji wywiewnej w dachu), 2.4. roboty instalacyjne (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej, wykonanie instalacji wod-kan i wentylacji wyciągowej kuchennej), 2.5. roboty wykończeniowe i montażowe (m.in. montaż stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, montaż sufitów podwieszonych, malowanie ścian, sufitów, elementów instalacji co., montaż umywalek), 2.6. wyposażenie (m.in. montaż parapetów, rolet okiennych, siatek przeciw owadom w drzwiach i oknach, montaż zabudowy meblowej kuchennej z zlewami, okapami kuchennymi, armaturą sanitarną, piekarnikami, płytami indukcyjnymi, zabudowa instalacji co. z drzwiami przesuwnymi z płyt MDF). 2.7. Wykonawca może rozpocząć wykonywanie robót budowlanych nie wcześniej niż 01.07.2018 r. 2.8 . Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie nowych posadzek, - roboty związane z uzupełnieniem istniejących murów i stropów oraz naprawą dachu (po rozbiórce komina i kanałów wywiewnych), - roboty związane z osadzeniem stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem otworów, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i podłogowych - roboty w zakresie wykonania elementów suchej zabudowy - roboty tynkarskie i malarskie wewnątrz pomieszczeń, - roboty instalacyjne (wod.-kan., wentylacji, elektryczne i teleinformatyczne), - roboty w zakresie montażu elementów wyposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-7, 45111100-9, 45320000-6, 45262300-4, 45262310-7, 45432100-5, 45432210-9, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45223100-7, 45421152-4, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 307814.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADMAR s.c. Mariusz Kuźma, Adam Kędziora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klickiego 110/112
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 416000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 416000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 416000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.