Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500164656-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej w Belfaście: Zakup wyposażenia wewnętrznego na potrzeby Konsulatu Generalnego RP w Belfaście
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej w Belfaście, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Great Victoria Street
75,
BT27AF
Belfast, woj.
brak, państwo
WielkaBrytnia, tel.
00 (44) 788 071 2909, +447725724503, e-mail
belfast.kg.sekretariat@msz.gov.pl, tomasz.tadla@msz.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.belfast.msz.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka zagraniczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia wewnętrznego na potrzeby Konsulatu Generalnego RP w Belfaście
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KON/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPZ obejmuje całość wyposażenia wewnętrznego oraz montaż mebli we wszystkich pomieszczeniach, w budynku Konsulatu. Meble przewidziane w projekcie powinny być nowoczesne i eleganckie. podzielone zostały na 3 kategorie: Strefa 1. Meble w biurze Konsula 2. Meble biurowe 3. Meble w strefach ogólnie dostępnych. Dodatkowo OPZ obejmuje częściowe wyposażenie elektryczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64637.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Everything4Diplomacy sp.z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41912.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 67 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ART.67 UST.1 PKT 10 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ.U. Z 2015 R POZ.2164. Z PÓŹN. ZMIANAMI).
ZAMÓWIENIE JEST UDZIELANE PRZEZ PLACÓWKĘ ZAGRANICZNĄ, A JEGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 144 000 EURO DLA DOSTAW.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.