To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500165288-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce: Remont dachu i poddasza siedziby głównej Muzeum Kultury Kurpiowskiej przy pl. gen. J. Bema 8 w Ostrołęce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526259-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 104043800000,
ul. pl. Gen. Józefa Bema
8,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-29 764 54 43, e-mail
admin@muzeum-ostroleka.art.pl, faks
0-29 764 35 00.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i poddasza siedziby głównej Muzeum Kultury Kurpiowskiej przy pl. gen. J. Bema 8 w Ostrołęce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Ag.27.2.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja planowanego remontu - Nieruchomość, której część objęta została zamówieniem usytuowana jest przy pl. Bema 8 w Ostrołęce, gdzie mieści się siedziba Muzeum Kultury Kurpiowskiej. Remont dotyczy budynku głównego A, w którym funkcjonują wystawy stałe i czasowe. Obiekt jest pod opieką konserwatorską, wpisany do rejestru Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nazwą - dom staromiejski, decyzją z dnia 04.04.1974 r., pod numerem A-434. Remont w ramach niniejszego zamówienia obejmuje poddasze i dach budynku głównego A. W ramach remontu części budynku A planowane są prace na poddaszu i dachu: - przegląd i częściowa wymiana elementów więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z łatami, kontrłatami i obróbkami blacharskimi, - przemurowanie kominów (od. ok. 1m poniżej kalenicy), - wymiana okna połaciowego na wyłaz dachowy termoizolacyjny, - wymiana zejścia stalowego technicznego zewnętrznego prowadzącego od wyłazu dachowego do stropodachu segmentu "C" (dostęp do urządzeń technicznych), - wymiana stopni i ław kominiarskich, - zamontowanie dwóch okien dachowych drewnianych, - wymiana ocieplenia stropu wszystkich pomieszczeń będących w zakresie opracowania oraz dachu klatki schodowej, na wełnę mineralną, - demontaż rusztu z desek na strychu oraz wykonanie podłogi na całej przestrzeni strychowej z płyt OSB, - remont klatki schodowej (posadzka, balustrady, sufit podwieszany), - przedłużenie korytarza na poddaszu, - przesunięcie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami, - wymiana posadzki w części pomieszczeń na poddaszu, - malowanie ścian wszystkich pomieszczeń będących w zakresie opracowania, - wymiana stolarki drzwiowej w części pomieszczeń na poddaszu, - wymiana (remont) instalacji elektrycznej wysoko i niskoprądowej. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Z uwagi na to, że na kondygnacjach znajdujących się poniżej poziomu, na którym planowany jest remont znajdują się ekspozycje stałe i magazyny zbiorów, wymaga się bezwzględnie takiego zabezpieczenia i organizacji prowadzonych prac, aby wykluczyć sytuację, w której istnieje ryzyko i niebezpieczeństwo zalania pomieszczeń poniżej poziomu remontu, gdyż starty z tego powodu mogą być nieodwracalne. Przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i nie stanowią samodzielnej podstawy do wyceny. Wycenę należy dokonać w oparciu o dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji przedmiotu Umowy umowę lub umowy: ubezpieczenia rzeczowego kontraktu od wszystkich ryzyk, umowę ubezpieczenia za wszelkie szkody powstałe w mieniu Zamawiającego otaczającym realizowane roboty remontowe oraz umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją Umowy, zgodnie z zapisem w Umowie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na odstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy Minimalny wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212313-3, 45111300-1, 45111220-6, 45260000-7, 45261210-9, 45320000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45315600-4, 45312100-8, 45312000-7, 45430000-0, 45432100-5, 45421000-4, 45453000-7, 45400000-1, 45262500-6, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
230144.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Kazimierz Mitelsztedt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
358111.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+970,00 do km 11+224,00
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.