Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-16
Ogłoszenie nr 500166174-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.
Gmina Suchowola: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 977090,00 zł (dziewięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560464-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500116424-N-2018; 500118642-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchowola, Krajowy numer identyfikacyjny 59950300000,
ul. pl. Kościuszki
5,
16150
Suchowola, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
(085) 7229400, e-mail
um@suchowola.com.pl, faks
(085) 7229419.
Adres strony internetowej (url): www.suchowola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 977090,00 zł (dziewięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćdziesiąt złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gminie Suchowola długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 977090,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo lub w transzach i przekaże na rachunek budżetu Gminy w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożone pisemne zawiadomienie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu do 21.12.2018 roku. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transz kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty. 3. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału w okresie kredytowania. 4. Przewidywany termin podpisania umowy 25.06.2018 r. 5. Przewidywany termin uruchomienia kredytu: 06.07.2018 r. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki 3 - miesięcznej WIBOR z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od faktycznie zaciągniętej kwoty kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy, będzie ona wpłacana proporcjonalnie przy wypłacie każdej transzy kredytu. W przypadku jednorazowego uruchomienia kredytu prowizja zostanie zapłacona jednorazowo z dołu. 7. Odsetki od kredytu ustalone na podstawie oprocentowania oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat 9. Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy (nie dołączenie wzoru umowy nie będzie powodować odrzucenia oferty). 10. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 11. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 12. Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w ostatni dzień roboczy poprzedzający wyznaczoną datę spłaty. 13. Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2020 roku. 14. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i oświadczenia o poddaniu się egzekucji wystawcy weksla z kontrasygnatą Skarbnika - NIE. 15. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań względem ZUS i US. 16. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 17. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 18. Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 19. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 66-11-00-00-4 Usługi bankowe 66-11-30-00-5 Usługi udzielania kredytu 20. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu - na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - zanonimizowanych kopii umów o pracę pracowników wykonujących powyższe zadania z ukrytymi danymi osobowymi, w tym w szczególności danymi adresowymi i płacowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudniania przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę. W takim przypadku Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każdy taki przypadek. Zapisy dotyczące wymogów zatrudniania na umowę o pracę powinny się znaleźć w projekcie umowy przedstawionej przez Wykonawcę. 21. Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia 01 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku, przy czym: - w 2021 roku cztery raty, w wysokości: I rata - 48855,00 zł II rata - 48855,00 zł III rata - 48855,00 zł IV rata - 48853,00 zł - w 2022 roku cztery raty, w wysokości: I rata - 48855,00 zł II rata - 48855,00 zł III rata - 48855,00 zł IV rata - 48853,00 zł - w 2023 roku cztery raty, w wysokości: I rata - 48855,00 zł II rata - 48855,00 zł III rata - 48855,00 zł IV rata - 48853,00 zł - w 2024 roku cztery raty, w wysokości: I rata - 48855,00 zł II rata - 48855,00 zł III rata - 48855,00 zł IV rata - 48853,00 zł - w 2025 roku cztery raty, w wysokości: I rata - 48855,00 zł II rata - 48855,00 zł III rata - 48855,00 zł IV rata - 48853,00 zł
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109792.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Sokólce
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109792.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHOWOLA
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2025 r.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych do szkół podstawowych na terenie Gminy Suchowola w okresie od stycznia do września 2025 roku
więcej: przetargi SUCHOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- "Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3.500.000,00 zł"
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.