eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-16

Ogłoszenie nr 500166282-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie: "Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576115-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500145681-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn.: "Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27635700000, ul. ul. Narutowicza 4, 20950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5287430, 5287400, e-mail zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl, faks 815 287 406.
Adres strony internetowej (url): http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Adres profilu nabywcy: http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WBP-ZP/7/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - /SPECYFIKACJA TECHNICZNA/ - SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCO-MULTIMEDIALNY. 3. Zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie sprzętu zgodnie z podaną specyfikacją łącznie z potrzebnym okablowaniem sygnałowo-prądowym, 2) montaż sprzętu jako środka trwałego Sali, 3) kalibracja sprzętu, 4) strojenie, 5) programowanie, 6) przygotowanie podstawowych presetów, 7) szkolenie pracownika biblioteki z obsługi sprzętów i możliwości ich wykorzystania, 8) pierwsze uruchomienie sprzętów. 4. Określone w specyfikacji technicznej zawartej w powyższym załączniku wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wad i usterek dostarczonego i zainstalowanego sprzętu zgłoszonych przez Zamawiającego, w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem "fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane w Załączniku Nr 4 do SIWZ i które będą mogły być użytkowane przez Zamawiającego zgodnie z przeznaczeniem. 7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający - Sprzęt nagłaśniający. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Powyższe zadania stanowią część projektu pn. "Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne 10.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i urządzenia na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 24 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w dodatkowym zakresie, który przekracza zakres opisany w niniejszej SIWZ (zamówienia uzupełniające), ani na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 14. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wymaga jednakże wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę (o ile jest wiadome) firm podwykonawców. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 305066.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTSOUND mgr inż. Piotr Rusakowicz
Email wykonawcy: piotr@softsound.pl
Adres pocztowy: ul. Okopowa 18B/39
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359011.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359011.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359011.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.