To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167296-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Zakład Karny: Odbiór odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553402-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500109998-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 31976000000,
ul. ul. Sobieskiego
298,
42-580
Wojkowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 961 600, e-mail
zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks
32 769 75 75.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/Kw 2232.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 1.3. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 852,5 m³. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³. - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 253 m³. - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 25 m³. - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 25 m³. Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: 10 01 01) w ilości 196 m³. Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 45000 litrów. Zadanie 4 - Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. (kod odpadu: 18 01 01*) w ilości: 5 pojemników o pojemności 5 litrów. 15 pojemników o pojemności 2 litry. (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 150 pojemników o pojemności 5 litrów. 40 pojemników o pojemności 2 litry. Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 250 m³ . B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³. - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 90 m³. - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 20 m³. - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 20 m³. Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: 10 01 01) w ilości 57 m³. Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 7500 litrów. Zadanie 8 - Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. (kod odpadu: 18 01 01*) w ilości: 2 pojemniki o pojemności 5 litrów. 5 pojemników o pojemności 2 litry. (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 60 pojemników o pojemności 5 litrów. 10 pojemników o pojemności 2 litry. Zadanie 9 - Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w ilości 216 m³. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 01 - skratki) w ilości 15 m³. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów. Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów. 1.4. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 65 218,14 zł brutto. Wartość najkorzystniejszej oferty w kwocie 111 183,30 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 4 prawa zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12030.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-JUMIR Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10584.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 32 813,75 zł brutto. Wartość najkorzystniejszej oferty w kwocie 58 320,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 4 prawa zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4966.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: EKOMED Anetta Jędryczka oraz SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o. o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5994.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36260.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński, ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36738.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4956.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4001.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4987.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6156.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1879.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1933.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87435.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94672.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie azbestu z terenu powiatu obornickiego w roku 2024 - z wyłączeniem beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu obornickiego w 2024 roku - beneficjenci działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu Zarządu Zlewni w Sieradzu
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.