eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Odbiór odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167296-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Zakład Karny: Odbiór odpadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553402-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500109998-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 31976000000, ul. ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 961 600, e-mail zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks 32 769 75 75.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw 2232.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 1.3. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 852,5 m³. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³. - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 253 m³. - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 25 m³. - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 25 m³. Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach - (kod odpadu: 10 01 01) w ilości 196 m³. Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 45000 litrów. Zadanie 4 - Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach. (kod odpadu: 18 01 01*) w ilości: 5 pojemników o pojemności 5 litrów. 15 pojemników o pojemności 2 litry. (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 150 pojemników o pojemności 5 litrów. 40 pojemników o pojemności 2 litry. Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 250 m³ . B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³. - tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 90 m³. - metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 20 m³. - szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 20 m³. Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach - (kod odpadu: 10 01 01) w ilości 57 m³. Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 7500 litrów. Zadanie 8 - Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. (kod odpadu: 18 01 01*) w ilości: 2 pojemniki o pojemności 5 litrów. 5 pojemników o pojemności 2 litry. (kod odpadu: 18 01 03*) w ilości: 60 pojemników o pojemności 5 litrów. 10 pojemników o pojemności 2 litry. Zadanie 9 - Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach. A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w ilości 216 m³. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 01 - skratki) w ilości 15 m³. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów. Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów. 1.4. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 65 218,14 zł brutto. Wartość najkorzystniejszej oferty w kwocie 111 183,30 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 4 prawa zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12030.48
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-JUMIR Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@ekojumir.pl
Adres pocztowy: ul. F. Chopina 94
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10584.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13759.20
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 32 813,75 zł brutto. Wartość najkorzystniejszej oferty w kwocie 58 320,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, na podstawie art. 93, ust. 1, pkt. 4 prawa zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4966.67
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: EKOMED Anetta Jędryczka oraz SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o. o.,
Email wykonawcy: biuro.ekomed@gmail.com
Adres pocztowy: Al. Królowej Jadwigi 23 ul. Koksownicza 16
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5994.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5994.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5994.00
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36260.24
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński, ,
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36738.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36738.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42507.72
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4956.44
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4001.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4001.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4924.80
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4987.13
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgkzawiercie.pl
Adres pocztowy: ul. Krzywa 3
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6156.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6156.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200.00
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1879.25
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgkzawiercie.pl
Adres pocztowy: ul. Krzywa 3
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1933.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1933.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2231.28
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87435.81
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgkzawiercie.pl
Adres pocztowy: ul. Krzywa 3
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94672.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94672.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94672.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.