To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167622-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Zakup, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla oddziału XI zgodnie z preliminarzem zakupu pierwszego wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527603-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500051672-N-2018, 500056815-N-2018, 500060196-N-2018, 500061829-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla oddziału XI zgodnie z preliminarzem zakupu pierwszego wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):04/DZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla oddziału XI zgodnie z preliminarzem zakupu pierwszego wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych" w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia). Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr 11//UMWM/02/2017/NW-I-I/D zawartej w dniu 13 lutego 2017 r. Aneksem Nr 1/2017 z dnia 9 czerwca 2017 r., Aneksem Nr 2/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r., Aneksem Nr 3/2017 z dnia 5 października 2017 r. i Aneksem Nr 4/2017 z dnia 29 listopada 2017 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów (części), których zakres przedstawia formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Realizacja w/w zadania obejmuje: dostarczenie, podłączenie, montaż i uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Kolorystyka asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (nieokreślona w opisie przedmiotu zamówienia) zostanie ustalona z Zamawiającym w momencie realizacji zamówienia. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania - nie gorsze niż - określone w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wymagany jest rok produkcji dla oferowanego przedmiotu zamówienia - 2017/2018. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza asortymentowo - cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Jeżeli w dokumentacji niniejszego postępowania pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty - pod rygorem odrzucenia oferty. 9. Jeżeli w dokumentacji niniejszego postępowania wskazano jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może powołać się na normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne, w szczególności wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 42513200-7, 33192000-2, 39130000-2, 39221000-7, 39112000-0, 39143113-1, 33100000-1, 34911100-7, 34328300-5, 34928480-6, 44410000-7, 39515100-6, 30200000-1, 30232110-8, 30232000-4, 32000000-3, 32324600-6, 32550000-3, 38651600-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69102.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MILASYSTEM Mirosław Czech
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74630.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27383.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PK-STUDIO Piotr Klepka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33681.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20275.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPPROJEKT Michał Łączny
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24938.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14898.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18324.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35136.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPPROJEKT Michał Łączny
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40836.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy dokonał unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 6, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu w zakresie pakietu nr 6. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie
- 683/2024 Remont pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy przy ul. Trakt Lubelski 355 w Warszawie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i remontu pomieszczenia dla służb FIS
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Zakup usług wsparcia dla elementów infrastruktury teleinformatycznej - serwis pogwarancyjny
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Ośrodka Rozwoju Edukacji (...).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- "Zakup i dostawa aparatu USG na potrzeby Poradni Ginekologicznej SPZZOZ w Zwoleniu"
- Adaptacja części podpiwniczenia zabytkowego budynku stanowiącego siedzibę instytucji kultury przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup i dostawa mebli kuchennych wraz z armaturą dla Wydziału Zdrowia Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Dostawa szafy endoskopowej oraz głowicy do aparatu ultrasonograficznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.