eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - Wymiana skorodowanego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego oraz wykonanie prac wykończeniowych na terenie zespołu boisk przyszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168084-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5: BO - Wymiana skorodowanego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego oraz wykonanie prac wykończeniowych na terenie zespołu boisk przyszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571896-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 24.11.2017r. dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 368036748, ul. Roździeńskiego 82, 40-203 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2586-502, e-mail sz.podst.nr2@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BO - Wymiana skorodowanego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego oraz wykonanie prac wykończeniowych na terenie zespołu boisk przyszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/563/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu ogrodzenia oraz elementów wykończenia w części obiektów małej architektury na terenie boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana III Sobieskiego, w szczególności wykonanie: a) prac remontowych ogrodzenia poprzez jego wymianę, b) siedzisk z desek kompozytowych na istniejących murkach, c) remontu trybuny. 1. OPIS SZCZEGÓŁOWY 1.1. Remont ogrodzenia Większość paneli ogrodzeniowych, łącznie ze stalowymi słupkami, są w złym stanie technicznym. Głębokość posadowienia istniejących stóp - 50 cm. W związku z powyższym należy wykonać roboty : o demontaż paneli ogrodzeniowych (2,0 x 1,12 m), poprzez przecięcie mocujących płaskowników przy słupkach stalowych w czterech punktach dla każdego panelu, o odkopanie stóp fundamentowych betonowych 40 x 40 x 60 cm oraz wyjęcie słupków stalowych łącznie z fundamentem, o odcięcie słupków (rura kwadratowa 45x45) przy fundamencie, o demontaż bram i furtek: 130 x 120 cm (furtki) - sztuk 4, 370 x 120 cm (brama) - sztuk 1, 360 x 150 cm (brama) - sztuk 1, W ramach nowoprojektowanych prac należy wykonać: o dostosować część słupków o wys. 162 cm przez dospawanie L 40x4, o stopy fundamentowe do głębokości 1 m: dla przęseł 40 x 40 x 90 cm, dla bram 60 x 60 x 90 cm, dla furtek 50 x 50 x 90 cm, o osadzić słupki o wysokości 238 cm w stopach dla segmentów S1 - S5, o osadzić elementy prefabrykowane takie jak łączniki i podmurówki systemowe, o podwaliny monolityczne 15 x 20 cm dla segmentów S6 - S8 z osadzeniem słupków o wys. 162 cm, o montaż paneli ogrodzeniowych wzmocnionych - pręty poziome 2x d=8 mm , pręty pionowe d=6 mm. 1.2. Siedziska na istniejących murkach Siedziska wykonać z desek kompozytowych pełnych. Mocowanie do istniejących murków poprzez elementy poprzeczne wykonane również z desek kompozytowych. 1.3. Remont trybuny Remont trybuny przeprowadzić zgodnie z poniższym zakresem i kolejnością prac: o demontaż elementów drewnianych siedzisk, o odcięcie części elementów stalowych wykonanych z L40 (dospawanych do ram), do których mocowane były elementy drewniane, o oczyszczenie istniejących elementów stalowych trybuny, o wykonanie nowych ramek stalowych i dospawanie ich do istniejących ram, o malowanie konstrukcji oczyszczonej oraz nowych ramek do kategorii korozyjności C3 o dostawa i montaż nowych siedzisk z desek kompozytowych pełnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową "SABUD", 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego. Uwaga: Pozycje przedmiaru robót od nr 24 do nr 33 nie są objęte niniejszym postępowaniem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111000-8, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86163.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Biegańscy Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 107
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103998.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103998.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124900.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.