To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-19
Ogłoszenie nr 500170783-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.
Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich: remont sali rozpraw oraz przyległych pomieszczeń biurowych w starszej części budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556418-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500118007-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 24023207800000,
ul. ul. Chorzowska
14,
41106
Siemianowice Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
327 664 306, e-mail
administracja@siemianowice.sr.gov.pl, faks
327 664 306.
Adres strony internetowej (url): www.siemianowice.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont sali rozpraw oraz przyległych pomieszczeń biurowych w starszej części budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/01/03/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1.1. załącznik nr 3a do SIWZ - opis techniczny do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu, ujętych w projekcie funkcjonalno - przestrzennym Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich, 1.2. załącznik nr 3b do SIWZ - przedmiary robót, 4. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i przedmiarami robót, obejmuje m.in.: 4.1 wymianę wykładziny PCV na płytki podłogowe, 4.2 wymianę wykładziny PCV na wykładzinę dywanową, 4.3 częściowa wymiana stolarki drzwiowej, 4.4 ułożenie parkietu na podeście pod stołem sędziowskim, 4.5 zakrycie wszystkich istniejących instalacji (ppoż., monitoringu, alarmu i innych) znajdujących się w korytkach na ścianach pomieszczeń poprzez wpuszczenie ich w ściany oraz odpowiednie dostosowanie położenia czujek, kamer zgodnie z dokumentacją oraz wytycznymi Zamawiającego, 4.6 malowanie sufitów i ścian, 4.7 prace elektryczne związane z wymianą osprzętu, 4.8 wymiana żaluzji pionowych. UWAGA: wszystkie prace związane z sieciami teletechnicznymi oraz wymianą sprzętu winny być tak zrealizowane, by po zakończeniu prac systemy były sprawne, tj. w takim stanie, w jakim zostały przekazane Wykonawcy, 4.9 Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie i nie wymagają pozwolenia na budowę, 4.10 Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB, 4.11 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały zgodnie ze złożoną ofertą, nie krótszą niż 36 miesięcy oraz gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, licząc od dnia odbioru końcowego robót, 4.12 Materiały podane w opisie technicznym do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu są tylko przykładowymi, podanymi w celu odpowiedniego doboru zarówno kolorystyki jak i jakości materiałów do realizacji bieżącego zamówienia. Z uwagi na brak możliwości wyłączenia obiektu z użytkowania, remont poszczególnych części budynku prowadzony jest etapami. Materiały wymienione w opisie technicznym do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu zostały użyte w trakcie realizacji wcześniejszego etapu i są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca realizując bieżące zamówienie musi dobrać materiały zgodnie z kolorystyką i jakością wcześniej użytych. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45210000-2, 45400000-1, 45421000-4, 45300000-0, 45262522-6, 45410000-4, 45311200-2, 45312000-7, 45316000-5, 45312100-8, 45314000-1, 45310000-3, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128507.19
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Romik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128507.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- Wymiana i modernizacja nawierzchni ulicy i chodników w dzielnicach Michałkowice i Bańgów w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Montaż domofonów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.