To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171733-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Gmina Opatów: Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków/posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Opatów w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576121-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opatów, Krajowy numer identyfikacyjny 151398333,
ul. Tadeusza Kościuszki
27,
42-152
Opatów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343196093, e-mail
sekretariat@opatow.gmina.pl, faks
343196081.
Adres strony internetowej (url): www.bip.opatow.akcessnet.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków/posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Opatów w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPU 271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi usunięcia wyrobów zawierających azbest ze wskazanych nieruchomości położonych na terenie Gminy Opatów. Na usługę składa się: a) usunięcie wyrobów zawierających azbest znajdujących się na budynkach (obiektach) mieszkalnych i gospodarczych przez co rozumie się: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów na składowisku, b) usunięcie wyrobów zawierających azbest zgromadzonych (składowanych) na nieruchomościach przez co rozumie się: zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów na składowisku. 2. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. każdorazowego złożenia oświadczenia Zamawiającemu o prawidłowości wykonania prac na danej nieruchomości oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 2. dokonania zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy, właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac oraz posiadania dokumentu potwierdzającego dokonania stosownych zgłoszeń w terminie; zgłoszenie dotyczy zarówno azbestu usuwanego z budynków mieszkalnych, gospodarczych jak i składowanego na nieruchomości, 3. posiadania dowodów ważenia i kart przekazania odpadów ze składowiska gdzie dokonano unieszkodliwienia usuwanego azbestu. 3. Odbiorem zostaną objęte następujące wyroby zawierające azbest: 1. płyty azbestowo-cementowe płaskie stosowane w budownictwie, 2. płyty faliste azbestowo-cementowe stosowane w budownictwie. 4. Ilość nieruchomości objętych zamówieniem oraz ilość wyrobów zawierających azbest do usunięcia: 1. budynki mieszkalne i gospodarcze - 50 obiektów na łączną masę azbestu: 108,02 Mg, 2. wyroby azbestowe składowane - 40 nieruchomości na łączną masę azbestu: 86,2 Mg Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy m.in. w związku z rezygnacją właściciela bądź wcześniejszym demontażem azbestu we własnym zakresie. Podstawą rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości, wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów. Podane wartości nie są zależne od Zamawiającego i wynikają ze złożonych przez właścicieli nieruchomości wniosków ze stanem na dzień 20.03.2018 r. Ilość nieruchomości i masa odpadów może ulec zmniejszeniu Szczegółowe zestawienie obiektów (nieruchomości) objętych zamówieniem wraz z danymi kontaktowymi Wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy. Wykonawca usuwa wyroby zawierające azbest z danego obiektu (nieruchomości) wyłącznie do maksymalnej masy odpadów określonej w zestawieniu dla tego obiektu (nieruchomości). Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest w celu skontaktowania się z właścicielami nieruchomości i uzgodnienia terminu wykonania usługi, a następnie usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości. Załatwienie wszystkich formalności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 5. Termin usunięcia wyrobów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości Wykonawca ustala indywidualnie z każdym właścicielem. Ustalony termin musi być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie może przekraczać końcowego terminu realizacji zamówienia. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości. 6. Wykonawca realizując zamówienie na danej nieruchomości zważy usuwane z posesji wyroby zawierające azbest. 7. Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku wykonywanych usług. 8. Transport usuwanych wyrobów zawierających azbest będzie wykonywany z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych. Zakazane jest mieszanie i jednoczesne transportowanie wyrobów zawierających azbest usuniętych z gminy Opatów. 9. Usuwane odpady będą niezwłocznie unieszkodliwiane na składowisku posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie. Zamawiający nie dopuszcza czasowego magazynowania wyrobów zawierających azbest usuwanych z terenu gminy w czasie trwania zamówienia. Wykonawca, przed rozpoczęciem wykonywania usługi, poinformuje pisemnie Zamawiającego, o danych adresowych składowiska na którym będą unieszkodliwiane odpady, jak również o każdych zmianach w tym zakresie. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: a) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 z późn. zm.). c) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 169 z późn. zm.). d) Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz.1824). e) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 r. Nr 74 poz. 649 z późn. zm.). f) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr. 249, poz. 1673). g) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31). h) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn.zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127903.70
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENOVO S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80501.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta powyższego Wykonawcy otrzymała najwyższą ilość punktów (100) obliczonych zgodnie ze wzorem opisanym w pkt 22 SIWZ w obu kryteriach oceny oferty, t.j. cena - 60 % i termin realizacji - 40%. Oferta otrzymała w kryterium cena 60 pkt, w kryterium termin realizacji 40 pkt. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej wykonanie mapy do celów prawnych dla części nieruchomości zajętych pod pasy drogowe drógpowiatowych
- II etap rewitalizacji zbiornika wodnego Karwów
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Waleńczowie wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Opatów
- Budowa Manufaktury Tradycji i Kultury Kulinarnej (I Etap)
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w "Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych dla Szpitala Bielańskiego o kodzie 180104 - Lokalizacja ul. Inflancka 6 (ZP-79/2024)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Irządze w 2024 roku
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
- Usługa w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z dzierżawą prasy na odpady - powtórka
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.