To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500172966-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ: Dostawa urządzeń gastronomicznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572415-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 29052485300000,
ul. ul. Gen. F. Rzewuskiego
8,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48 413780919, e-mail
przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl, faks
+48 413780394.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwojskowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń gastronomicznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch zmywarek na potrzeby Działu Żywienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój zwanych dalej "urządzeniami" tj: 1) zmywarki do zmywalni kelnerskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w rozdz. I, oraz 2) zmywarki do zmywalni kuchennej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w rozdz. II - formularza identyfikująco-cenowego urządzeń - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż; 2) dostawę; 3) demontaż obecnie pracujących urządzeń oraz ich przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie jego siedziby; 4) montaż dostarczanych z podłączeniem do instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej; 5) ich rozruch techniczny i technologiczny; 6) przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy, 3. Opis urządzeń: 1) opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych urządzeń został podany w : a) formularzu identyfikująco-cenowym urządzeń - zał. nr 1 do SIWZ, b) planie sytuacyjnym lokalizacji urządzenia w zmywalni kelnerskiej - zał. nr 1A, 1B oraz 1C do SIWZ, c) planie sytuacyjnym lokalizacji urządzenia w zmywalni kuchennej - zał. nr 1D do SIWZ, d) projekcie umowy - zał. nr 8 do SIWZ; 2) zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia winny posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, na jego żądanie na każdym etapie prowadzenia postępowania; 3) urządzenia muszą być nowe z datą produkcji nie starszą niż z 2018 roku i wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 4. Wykonawca za kwotę zaproponowaną w ofercie, zobowiązany będzie do: 1) wykonania w maksymalnym terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy, wszystkich czynności określonych w pkt. 2 w uzgodnionym z Zamawiającym dniu - od godz. 20:00; 2) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane urządzenia; 3) wykonywania w cyklach półrocznych przeglądów posprzedażnych zgodnie z zapisami pkt. 10 niniejszego rozdziału. 5. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania kuchni szpitalnej i ograniczonego czasu montażu urządzeń, Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zmian dostosowujących układ wentylacyjny i pomieszczenia zmywalni. 6. Zamawiający informuje, że zimna woda użytkowa w Szpitalu posiada twardość - poziomu 7 stopni niemieckich. W związku z powyższym w zaproponowanej cenie w ofercie, na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek ewentualnego doposażenia urządzeń w dodatkowy system uzdatniający w przypadku gdy parametry oferowanych urządzeń tego wymagają. 7. Wizja lokalna: 1) w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem czynności niezbędnych do zainstalowania urządzeń, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy, Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w miejscu przyszłej lokalizacji, warunków wykonania zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej; 2) spotkanie odbędzie się w dniu 18.06.2018 r. w siedzibie Zamawiającego przy ul. F. Rzewuskiego 8 - zbiórka uczestników w bud. OPAL pokój nr 15 o godz. 10:00; 3) Zamawiający podczas wizji lokalnej udzieli wszelkich informacji doprecyzowujących szczegóły czynności instalacyjnych; 4) uczestnik wizji lokalnej będzie mógł zadawać pytania, a Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp zadane pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami zamieści na swojej stronie internetowej. 8. Czas montażu urządzeń: 1) Zamawiający określa czas do 25 godzin jako maksymalny czas wykonania czynności określonych w pkt. 2 ppkt 3 - 5 niniejszego rozdziału; 2) z uwagi, że Zamawiający nie przewiduje przerw w procesie żywienia pacjentów, prace będą mogły być wykonywane jedynie w niżej określonych w przedziałach czasowych: a) 20:00 - 6:00 - 10 godzin, b) 9:00 - 12:00 - 3 godziny, c) 15:00 - 17:00 - 2 godziny, d) 20:00 - 6:00 - 10 godzin; 3) Zamawiający umożliwia Wykonawcy, który będzie w stanie wykonać czynności montażu w krótszym terminie - uzyskanie dodatkowej punktacji zgodnie z zapisem rozdz. XIII pkt. 3 ppkt 3 SIWZ. 9. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym określonym w pkt. 11 niniejszego rozdziału: 1) Zamawiający określa czas do 72 godzin jako maksymalny czas usunięcia awarii tj. przywrócenia sprawności technicznej urządzeniu i oddania sprawnego do użytkowania Zamawiającemu; 2) Zamawiający umożliwia Wykonawcy, który będzie w stanie wykonać czynności usunięcia awarii w krótszym terminie - uzyskanie dodatkowej punktacji zgodnie z zapisem rozdz. XIII pkt. 3 ppkt 4 SIWZ. 10. Serwis posprzedażny: 1) Wykonawca w ramach kwoty swojej oferty zapewni nieodpłatny serwis posprzedażny dla urządzeń, który będzie równy okresowi gwarancji jakości zgodnie z pkt. 11 ppkt 2) niniejszego rozdziału; 2) serwis posprzedażny dotyczył będzie w szczególności wykonywania czynności: a) zgodnie z zaleceniami producenta ale nie rzadziej niż co 6 miesięcy; b) sprawowania opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez: - ich przegląd techniczny, - wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika, - sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności; 3) termin wykonania czynności określonych w ppkt. 2) lit. a) będzie każdorazowo uzgadniany przez strony przyszłej umowy. 4) Wykonawca realizujący usługę serwisu posprzedażnego winien spełniać wymogi rozdz. V pkt 1 ppkt 2 lit. c niniejszej SIWZ . 11. Gwarancja jakości i rękojmia: 1) okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na każde z urządzeń będących przedmiotem zamówienia 36 miesięcznej gwarancji jakości; 3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru zainstalowanych urządzeń; 4) okres gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw; 5) w przypadku zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż określony w złożonej ofercie Wykonawcy - od momentu zgłoszenia; 6) Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na każde zainstalowane urządzenie w której w szczególności zawrze informacje zawarte w ppkt. 1 - 5, oraz zapisy mówiące że: a) gwarancja udzielona Zamawiającemu jest gwarancją wyłączną i zastępuje wszelkie inne gwarancje lub warunki przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu, b) Wykonawca gwarantuje nieprzerwaną i wolną od błędów pracę dostarczonego urządzenia w okresie trwania gwarancji, c) Wykonawca, w ramach udzielonej gwarancji jakości, ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności serwisowe związane z warunkami gwarancji określonymi przez producenta urządzenia, d) Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonym urządzeniu i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania e) awarie oraz usterki będą zgłaszane przez Zamawiającego: drogą elektroniczną lub faxem do siedziby Wykonawcy w formie wniosku reklamacyjnego, f) przedłuży termin gwarancji o czas, w którym wskutek wad, Zamawiający nie mógł z niego korzystać g) dokona stosownych zapisów w karcie urządzenia, dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz zmiany okresu gwarancji, h) Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy zapłaty kary umownej za opóźnienia w usunięciu wad w okresie gwarancji, i) w przypadku wymiany jakiegokolwiek elementu urządzenia objętego przedmiotem umowy na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpocznie bieg od daty zamontowania elementu wolnego od wad, j) w okresie trwania gwarancji jedynym uprawnionym do wykonywania napraw lub wymiany części jest autoryzowany serwis, k) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji 3 wad tego samego rodzaju. 2. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniach Wykonawcy (zał. nr 3 i 4 do SIWZ) składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy - zał. nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5
Dodatkowe kody CPV: 42959000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219512.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTAURATOR SERWIS Wojciech KIERCZ, Wiesław KIERCZ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
302580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Przebudowa pomieszczeń po kotłowni na pomieszczenia gospodarcze w budynku przy ul. Różanej 2 w Busku-Zdroju"
- DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
- "Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie specjalistyczne pracowni konserwatorskich na potrzeby nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - VII części
- Uporządkowanie gospodarki odpadami w Gminie Chybie poprzez przebudowę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa ekstrudera o zmiennej gęstości dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
- Dostawa i montaż zmywarki gastronomicznej przemysłowej oraz zintegrowanych z nią stołów na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
- Dostawa sprzętu technicznego infrastruktury
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.