eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPOŻYWKI - II TURA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173513-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: POŻYWKI - II TURA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578562-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 9343800000, ul. ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 898 200, e-mail acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks 914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

POŻYWKI - II TURA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIW A.272.C 14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pożywek: Zadanie 1. 1)Produkty powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001, a ich skład powinien być zgodny z przytoczonymi w załączniku normami. 2)Pożywki z następującymi terminami ważności: o pożywki sypkie: 2/3 całego terminu ważności licząc od daty produkcji (pozycja 1-11); o suplementy liofilizaty: min.1 rok od daty dostawy (pozycja 12 -16); o pożywki gotowe na płytkach i w probówkach min. 8 tygodni od daty dostawy (pozycja 17 - 25 płytki, 26 - 27 probówki); o pożywki w butelkach minimum 4 miesiące od daty dostawy (pozycja 28 - 31); o suplementy płynne w butelkach minimum 6 miesięcy od daty dostawy (pozycja 32). 3)Temperatury przechowywania wszystkich pożywek powyżej 1 ºC. 4)Czytelny nadruk na płytce z pożywką musi zawierać nazwę pożywki, nr serii i datę ważności. 5)Termin ważności musi być podany na opakowaniu. 6)Parametry graniczne dla pożywek gotowych na płytkach: o średnica płytki 9 cm; o grubość warstwy równomiernie rozlanego agaru nie powodująca wysychania podłoża (co najmniej 3 mm wg normy PN-EN 7218); o objętość rozlanej pożywki w butelkach, probówkach nieprzekraczająca 2/3 objętości pojemnika. Do każdej pożywki w dostawie należy dostarczyć dokumentację zawierającą: o nazwę pożywki, o listę składników i suplementów, o numer katalogowy, o numer partii produkcyjnej, o datę przydatności do użycia, o wartość pH, o kartę charakterystyki w języku polskim zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 453/2010 (REACH) tam, gdzie jest wymagana, o świadectwo kontroli jakości danej partii produktu od producenta zawierające następujące informacje: o właściwości fizyczne pożywki (kolor, pH, sterylność), o mikrobiologiczną kontrolę jakości zgodną z wymaganiami normy PN-EN ISO 11133:2014. Wykonawca zobowiązuje się do: o dostarczenia pożywek w cząstkowych zamówieniach wymienionych w specyfikacji z jednym numerem serii; o realizacji zamówień składanych telefonicznie, pocztą, faxem, pocztą elektroniczną w ilości zależnej od aktualnych potrzeb zamawiającego o dostarczenia towaru wolnego od wad w ciągu 5 dni od momentu złożenia reklamacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45582
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARGENTA Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49228.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49228.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61746.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.