eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaZaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173530-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o.: Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego -Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.3. Gospodarka wodno - ściekowa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551519-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 8117381000000, ul. Ul. Białkowska , 69108 Cybinka, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 391 13 61, e-mail kierownik@zuk.cybinka.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.zukcybinka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZUK.ZP.2.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia "Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka". Zakres prac obejmuje: * opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i na zasadach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, * modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka o przepustowości docelowej 600m3/d; * budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cybinka: 3.2 Opis zadań inwestycyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział II SIWZ. 3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach: a) ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej, b) ETAP II - realizacja zadania inwestycyjnego oraz nadzór autorski. 3.6. W ramach ETAPU I (wykonanie dokumentacji projektowej) do obowiązków wykonawcy należy: a) ETAP I.A - wykonanie i przekazanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zgodnie z pkt. 3.9 PFU - Prace i analizy przedprojektowe. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu I.B przedmiotu umowy. b) ETAP I.B - wykonanie dokumentacji projektowej, której zakres określono w Programie Funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca opracuje i przedłoży do oceny projekt budowlany. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w projekcie. 3.7. W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi opracowanie: a) projektu budowlanego robót z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, b) projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy, c) projektu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego, d) projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji, e) projektów wykonawczych poszczególnych branż. 3.8. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wszystkie parametry projektowanych elementów istotne z punktu widzenia kosztów eksploatacyjnych i trwałości poszczególnych elementów. Wykonawca wykona i wniesie do projektu budowlanego wszystkie potrzebne obliczenia dla wykazania, że ww. parametry zostaną dochowane. 3.9. Projekt budowlany powinien obejmować wszystkie branże i specjalności potrzebne do sprawnego wykonania zakresu rzeczowego przedsięwzięcia i powinien składać się m.in. z niżej wymienionych projektów i opracowań branżowych: a) część technologiczna, b) część sanitarna, c) część elektryczna, d) część AKPiA, e) część budowlano- konstrukcyjna, f) dokumentacja geotechniczna i hydrogeologiczna, g) opracowania, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje potrzeb realizacji inwestycji, h) informacje dotyczące BIOZ. Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający informuje, iż Wykonawca nie jest zobowiązany do opracowania przedmiarów, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik Nr 1 do swiz. 3.10. Kompletna dokumentacja każdego projektu oddzielnie ma być wykonana w wersji drukowanej (papierowej) w 5 egzemplarzach. 3.11.Na całość opracowania należy wykonać wersję elektroniczną w formatach ogólnodostępnych (np. pdf) na płycie CD. 3.12. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332t.j.) i innych ustaw oraz rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający informuje również, że jest zobowiązany stosować reguły wynikające z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017., poz. 1579 ze zm.). Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25.05.2012 roku (Dz.U. z 2012r., poz.462). Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty). Projekt budowlany poddany zostanie kontroli Zamawiającego w aspekcie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym i wyjaśnieniami Zamawiającego. 3.13. ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego oraz nadzór autorski) - obejmuje następujący zakres prac: ? wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, przepompowni ścieków, przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót, ? roboty remontowe i budowlane oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części mechanicznej oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części mechanicznej oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części biologicznej oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części osadowej oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części elektrycznej i AKPiA oczyszczalni ścieków, ? modernizacja części sanitarnej oczyszczalni ścieków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45232421-9, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3, 45252200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2640000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Budujesz Dom Sp. z o.o.
Email wykonawcy: grupabudujeszdom@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Czerwonego Krzyża 4
Kod pocztowy: 68-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3247200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3247200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3247200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.