To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500173691-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Zakład Karny: Dostawa warzyw, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Zabrzu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565295-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32102300000,
ul. ul. Janika
12,
41806
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 373 66 30, e-mail
zk_zabrze@sw.gov.pl, faks
0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i kiszonek: Artykuły żywnościowe: Wspólny Kod CPV: 15.30.00.00-1 ZADANIE Nr I: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY Warzywa świeże, zdrowe, czyste-bez grudek ziemi, suche, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych (worki dziane raszlowe o wadze od 15 do 30kg) ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Burak 7 000 kg 2. Marchew 13 500 kg 3. Seler 8 400 kg 4. Pietruszka 7 000 kg 5. Cebula 9 100 kg 6. Kapusta biała 7 100 kg 7. Kapusta czerwona 4 600 kg ZADANIE Nr II: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY Warzywa i owoce świeże, zdrowe, czyste, suche, bez śladów uszkodzeń mechanicznych ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Pieczarka 465 kg 2. Ogórki gruntowe 2 000 kg 3. Pomidory spod osłon 1 400 kg 4. Jabłka 2 750 kg 5. Grapefruit 590 kg ZADANIE Nr III: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY Beczki lub wiaderka z pokrywą 20 - 30kg.Na każdej beczce należy umieścić informację odnośnie daty produkcji - min. okres przydatności 3m-ce od daty produkcji. ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Kapusta kwaszona - produkt otrzymany z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrz-nych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej. 5 800 kg 2. Ogórki kwaszone - dość luźno ułożone, całe, jędrne, chrupkie. 4 000 kg ZADANIE Nr IV: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY Bulwy ziemniaków czyste-bez grudek ziemi, suche, zdrowe, bez śladów uszkodzeń mecha-nicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych (worki dziane raszlowe o wadze od 15 do 30kg) ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Ziemniaki 141 000 kg Art. żywnościowe będą dostarczane do magazynu żywnościowego zamawiającego, środkiem transportu, spełniającym wymogi okre-ślone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, którym dysponuje wykonawca, bez dodatkowych opłat w dni robocze od poniedziałku do czwartku w ilościach wskazanych przez zamawiającego, raz w tygodniu w godz. 7.30 - 12.30. Zamawiający będzie składał zamówienia faxem bądź e-mail, sukcesywnie, według potrzeb. Wymagana jest jednakowa data przydatności do spożycia dla całej partii dostarczanego produktu. Wymagana jest jednakowa gramatura opakowania przy każdorazowej dostawie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar w ciągu 36 godzin, od chwili złożenia zamówienia, a dostarczone art. żyw-nościowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa. Odbioru towaru - ustalenia ilości i organoleptycznej oceny jakości będzie dokonywał upoważniony pracownik: magazynier żywno-ściowy. Podane w załącznikach szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60421.45
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno-Warzywne Daria Banach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19378.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Produkcja i Sprzedaż Warzyw i Owoców Marcin Duszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15954.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: kiszonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15608.93
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno-Warzywne Daria Banach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ziemniaki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46157.76
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Produkcja i Sprzedaż Warzyw i Owoców Marcin Duszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43710.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z zespołem podstawowym dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/19 TP/2024.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu" - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja pomieszczeń Sali wykładowej w budynku "C" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. , Sygn. DZP/18TP/2024
- 12/TP/I/24 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
- 14/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 44 im. Stanisława Moniuszki w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Kultury w Gnojniku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 04.09.2024 do 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.