eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa różnych produktów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173813-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Zakład Karny: Dostawa różnych produktów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565212-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32102300000, ul. ul. Janika 12, 41806 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 373 66 30, e-mail zk_zabrze@sw.gov.pl, faks 0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa różnych produktów spożywczych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

IV. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych: ZADANIE Nr I: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Serek homogenizowany naturalny 150 g 1 695 kg 2. Serek homogenizowany waniliowy 150 g 795 kg 3. Serek homogenizowany truskawkowy 150 g 1 050 kg 4. Serek kanapkowy śmietankowy 150 g 1 065 kg 5. Serek topiony 100 g 750 kg 6. Twaróg chudy 200 g do 250 g 2 250 kg 7. Serek fromage ziołowy 80 g do 100 g 560 kg 8. Serek ziarnisty opak. 100 g do 200 g 1 400 kg 9. Serek fromage naturalny 80 g do 100 g 820 kg 10. Serek fromage smakowe 80 g do 100 g 820 kg 11. Śmietana UHT 12% od 0,5 l - 1 litr karton 1 100 l 12. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone od 10 kg - 20 kg 1 100 kg ZADANIE Nr II: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Chleb zwykły pszenno-żytni, krojony, pakowany 400 g 72 000 kg 2. Chleb pszenny, krojony, pakowany, waga 400 g 4 300 kg 3. Chleb graham krojony pakowany 400g 1 900 kg 4. Chleb bezglutenowy, krojony, pakowany 400 g 10 kg 5. Bułka pszenna - waga 1 szt. 50 g 460 kg 6. Bułka tarta opakowanie 500 g 580 kg ZADANIE Nr III: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Margaryna - produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych i olejów surowych, zawartość tłuszczu min. 50 % - kostka 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 500 kg 2. Roślinne do pieczywa - produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów i olejów roślinnych. Produkt łatwy do rozsmarowania na pieczywie. Zawartość tłuszczu min. 50 %, kostka 200 g - 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 10 200 kg 3. Olej roślinny do smażenia, sałatek, surówek - opakowanie od 3 do 5 litrów 2 100 l ZADANIE Nr IV: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym opak. 900 g 225 kg 2. Koncentrat pomidorowy 30% opak. 900 g 2 340 kg 3. Szczaw konserwowy krojony skład: szczaw, woda, sól, utrwalony przez pasteryzację, opak. 900 g 540 kg 4. Leczo pieczarkowe- produkt otrzymany z pieczarek, cebuli, papryki, marchwi, konc. pomidorowego, cukru, soli, oleju, przypraw i wody opak. 900 g 1 305 kg 5. Groszek konserwowy kl. I. opak. 400 g 900 kg 6. Dżem truskawkowy opak. od 1-12 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 685 kg 7. Dżem czarna porzeczka opak. od 1-12 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 685 kg 8. Dżem wiśniowy opak. od 1-12 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 550 kg 9. Dżem brzoskwiniowy opak. od 1-12 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 490 kg 10. Marmolada opak. od 1- 12 kg 730 kg Art. żywnościowe będą dostarczane do magazynu żywnościowego zamawiającego, środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, którym dysponuje wykonawca, bez dodatko-wych opłat w dni robocze od poniedziałku do czwartku w ilościach wskazanych przez zamawiającego, raz w tygodniu w godz. 7.30 - 12.30. Zamawiający będzie składał zamówienia faxem bądź e-mail, sukcesywnie, według potrzeb. Wymagana jest jednakowa data przydatności do spożycia dla całej partii dostarczanego produktu. Wymagana jest jednakowa gramatura opakowania przy każdorazowej dostawie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar w ciągu 36 godzin, od chwili złożenia zamówienia, a dostarczone art. żywnościowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa. Odbioru towaru - ustalenia ilości i organoleptycznej oceny jakości będzie dokonywał upoważniony pracownik: magazynier żywno-ściowy. Podane w załącznikach szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99189.06
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SEMI Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gliwice, ul. Moniuszki 13
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105575.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105575.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118306.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105971.96
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piekarnia G.W.Lipianin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przylesie 32
Kod pocztowy: 49-351
Miejscowość: Przylesie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141836.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141836.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186808.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: tłuszcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41748.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAFPOL Hurtownia Wielobranżowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kalisz ul. Romańska 74
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46578.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46578.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58320.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: warzywa i owoce przetworzone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24170.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowy SIMPOL Zdunek Krzysztof
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Siemkowice, ul. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23899.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23899.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33844.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.