Ogłoszenie z dnia 2019-01-02
Ogłoszenie nr 500174439-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: Serwis central telefonicznych oraz wewnętrznych sieci telefonicznych w Oddziale ZUS w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644714-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756-00514,
ul. ul. Chmielna
27/33,
80-748
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 078 200, e-mail
Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks
583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis central telefonicznych oraz wewnętrznych sieci telefonicznych w Oddziale ZUS w Gdańsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):100000/271/8/2018-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku oraz w budynkach jednostek organizacyjnych podległych temu Oddziałowi, serwisu urządzeń i instalacji telefonicznych, zwanych dalej Systemami. 2. Przez serwis należy rozumieć: 1) konserwacje*, przeglądy** i stały nadzór eksploatacyjny Systemów, eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, 2) diagnozowanie przyczyn, oraz wycenę kosztów napraw*** oraz gotowość do usuwania awarii i usterek Systemów, eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, *konserwacja - to zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy **przegląd - to zespół czynności kontroli urządzeń, mających na celu wykrycie nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeń w ich strukturze ***naprawy - to zespół czynności, których celem jest przywrócenie sprawności urządzenia 3. Serwis polega na: 1) utrzymywaniu urządzeń oraz sieci w stanie sprawności technicznej, 2) minimalizowaniu ryzyka wystąpienia awarii urządzeń i sieci. 4. Serwis systemów należy wykonywać w sposób zapewniający: 1) ich prawidłową, nieprzerwaną (ciągłą i bezawaryjną) pracę, 2) stałe ich utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-użytkowej. 5. Serwis należy realizować w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku: 1) nie rzadziej niż jeden raz w ciągu jednego miesiąca dla centrali eksploatowanej w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, 2) nie rzadziej niż jeden raz w ciągu dwóch kolejnych miesięcy dla pozostałych jednostek. 6. W ramach serwisu czynności konserwacyjne obejmują: 1) wykonywanie czynności określonych w fabrycznych instrukcjach obsługi urządzeń, 2) wykonywanie niżej wymienionych czynności: a) sprawdzenie stanu linii miejskich, b) sprawdzenie stanu linii wewnętrznych, c) sprawdzenie poprawności zaprogramowania (korekta czasu rzeczywistego, restrykcji, przekierowań, dzwonienia), d) sprawdzenie systemu taryfikacji (korekta stawek, wprowadzanie ulg czasowych, wprowadzanie numerów służbowych), e) sprawdzanie zasilania awaryjnego, f) sprawdzanie poprawności działania automatycznego operatora (nagrywanie komunikatów, przekierowanie wywołań), g) zmiana konfiguracji centrali telefonicznej (na życzenie przedstawiciela Zamawiającego), h) dla jednostki organizacyjnej Oddział ZUS w Gdańsku, wykonywanie miesięcznych billingów wykonywanych połączeń, 3) potwierdzanie wykonywanych czynności konserwacyjnych wpisami w Protokole, stanowiącym załącznik nr 7 do wzoru umowy, 4) przystąpienia do określenia przyczyn wystąpienia awarii w ciągu ....... godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego - nie dłużej niż w ciągu 3 godzin (zostanie wpisany czas przystąpienia do diagnozowania przyczyn awarii określony przez Wykonawcę w złożonej ofercie), 5) zapewnienie całodobowej gotowości do usuwania awarii i usterek w pracy central telefonicznych i sieci, przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (ewentualne awarie i usterki wymagające zdiagnozowania będą zgłaszane Wykonawcy pod określony w umowie numer telefonu), 6) zdalne diagnozowanie central telefonicznych oraz przeprogramowywanie konfiguracji na życzenie przedstawiciela Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy: 1) koszt naprawy, o której mowa w pkt 2 ppkt. 2, przekracza lub jest bliski kosztowi zakupu nowego elementu o porównywalnych parametrach lub 2) nie jest możliwa naprawa elementu, Wykonawca przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego ekspertyzę techniczną potwierdzającą ten stan. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) cześć 1 zamówienia - centrale ERICSSON Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale ERICSSON eksploatowanych w następujących budynkach: a) Gdańsk, budynek Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3 /8, 80-830 Gdańsk b) Gdynia, budynek Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81 -364 Gdynia c) Kartuzy, budynek Inspektoratu ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy d) Kościerzyna, budynek Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B, 83-400 Kościerzyna e) Sopot, budynek Biura Terenowego ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot f) Starogard Gdański, budynek Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański g) Tczew, budynek Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew h) Gdańsk, budynek przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 80-865 Gdańsk i) Gdańsk, budynek Inspektoratu ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk j) Malbork, budynek Inspektoratu ZUS w Malborku, Dworcowa IB, 82-200 Malbork 2) część II zamówienia - centrale ALCATEL Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale ALCATEL eksploatowanych w następujących budynkach: a) Pruszcz Gdański, budynek Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wit Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański b) Sztum, budynek Inspektoratu ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 82-400 Sztum 3) cześć III zamówienia - centrale TELESIS Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale TELESIS eksploatowanych w następujących budynkach; a) Puck, budynek Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck b) Gdańsk, budynek Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk c) Kwidzyn, budynek Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn Wykonawca może złożyć ofertę w stosunku do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy oraz nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. 9. Termin realizacji przedmiotu umowy, odpowiednio dla części zamówienia, od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50330000-7
Dodatkowe kody CPV: 50334110-9, 50334130-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: centrale ERICSSON |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103743.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AG ELECTRONIC Aleksander Gruca
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116869.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: centrale ALCATEL |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6038.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IT-SERVICE Jarosław Biegański
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8678.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: centrale TELESIS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40090.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELESIS Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52442.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.