To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500174670-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Gmina Miejska Giżycko: Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568134-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500136752-N-2018; 500142572-N-2018; 500144233-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000,
ul. al. 1 Maja
14,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 73 24 111, 7324 143, e-mail
przetargi@gizycko.pl, faks
874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.20.2018.AU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie prowadzenia działań mających na celu ochronę przed bezdomnością zwierząt na terenie miasta Giżycka, a w szczególności prowadzenie schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Giżycko zlokalizowanej w Bystrym k/Giżycka. Zakres zamówienia: a) Prowadzenie działań mających na celu ograniczenie liczby psów bezdomnych i pozbawionych opieki na terenie miasta, w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie odławiania bezpańskich i pozbawionych opieki psów w zakresie: * wyłapywania i transportu (dostarczenia) zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego; * zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, na terenie wyznaczonym administracyjnymi granicami miasta Giżycka; * schronisko odpowiedzialne jest za przewiezienie zwierzęcia domowego z miejsca zdarzenia drogowego do Schroniska lub kliniki weterynaryjnej, * prowadzenie schroniska miejskiego w Bystrym k. Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) - szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa "Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k/Giżycka" stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, * prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowanie działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny; * sterylizacja suk - wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową; * trwałe znakowanie wszystkich znajdujących się w schronisku psów - nie później niż w dniu opuszczenia przez nie schroniska; * zapewnienie opieki weterynaryjnej; * Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych, * prowadzenie działań edukacyjnych w placówkach oświatowo - wychowawczych, związanych z ochroną zwierząt; * zbieranie i transport zwłok zwierzęcych z terenów Gminy Miejskiej Giżycko (zarządzanych przez Urząd Miejski w Giżycku) oraz z pasów drogowych dróg powiatowych w Giżycku, b) Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne. c) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań. d) Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne. e) Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja strony internetowej zawierającej informacje na temat psów przygotowanych do adopcji z uwzględnieniem opisu i dokumentacji fotograficznej każdego psa. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren objęty przetargiem i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia podlegających na bezpośrednim fizycznym przyjmowaniu od Zamawiającego dyspozycji w zakresie realizacji usługi, koordynowania i nadzoru pracy osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Dokumentowanie zatrudnienia osoby o której mowa powyżej przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób /osoby, z którymi zawarto umowę o pracę, b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu: - 3 dni robocze od podpisania umowy, - 7 dni od dokonania zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia, Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku podjęcia wątpliwości co do faktu wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 na umowę o pracę, do wezwania Wykonawcy do przedłożenia kopii umów o pracę. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1: a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa powyżej, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 4. Powyższy wymóg określony dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.38.00.00 - Usługi psiarni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prowadzenia Schronisk dla Bezdomnych Zwierząt Anna Maria Krajewska - Kuncewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233208.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Konserwacja i naprawa kotłowni olejowych, gazowych i elektrycznych w kompleksach wojskowych w m.: Giżycko, Brożówka, Mrągowo, Antonowo, Bemowo Piskie, Gaudynki, Orzysz, Węgorzewo, Wierzbiny i Gołdap
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko" - 2
- Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
- "Przebudowa drogi wewnętrznej o nr geod. 79 w miejscowości Wrony Nowe"
- REMONT STRZELNICY GARNIZONOWEJ NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W WĘGORZEWIE.
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.