eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz"Przebudowa oczyszczalni ścieków w Mielnie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Alei Zwycięstwa w Chodczu, gm. Chodecz"



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175029-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Chodecz: "Przebudowa oczyszczalni ścieków w Mielnie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Alei Zwycięstwa w Chodczu, gm. Chodecz"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582569-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500045259-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000, ul. ul. Kaliska 2, 87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 848 070, e-mail inwestycjechodecz@op.pl, faks 542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa oczyszczalni ścieków w Mielnie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Alei Zwycięstwa w Chodczu, gm. Chodecz"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

In.272.38.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach Projektu przewidziano wykonanie: 1. Przebudowy oczyszczalni ścieków w Mielnie: Przedmiotowy projekt na tą chwilę nie prowadzi do zwiększenia ani przepustowości oczyszczalni ani do zwiększenia optymalnej liczby równoważnych mieszkańców określonych w pozwoleniu wodnoprawnym. Obecna przepustowość zaspokaja obecne potrzeby Miasta i Gminy Chodecz w tym zakresie. Potrzeba rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków wynikła z konieczności dostosowania rozwiązań gospodarki ściekowej i osadowej do wymogów aktualnie obowiązujących przepisów, a w szczególności zapewnienia skutecznego oczyszczania ścieków komunalnych w aspekcie usuwania substancji biogennych, gdyż istniejący układ technologiczny nie zapewnia prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. Ścieki z projektowanej oczyszczalni odprowadzane będą istniejącym wylotem kanalizacyjnym do rzeki Chodeczka. Przyjmuje się, że dopuszczalne maksymalne wskaźniki zanieczyszczeń w ściekach oczyszczonych po realizacji projektu, będą odpowiadały Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. Aby spełnić te wymagania oczyszczalnia składać się będzie z: 1) punktu zlewnego ścieków dowożonych, 2) w części mechanicznej: - sita pionowego zlokalizowanego w studni 1200mm - z sitopiaskownika zlokalizowanego w budynku mechanicznego oczyszczania 3) w części biologicznej wspólnej dla ścieków dopływających z kanalizacji sanitarnej oraz ścieków dowożonych: - ze zbiornika retencyjnego, - dwóch wielofunkcyjnych reaktorów osadu czynnego - z przepompowni ścieków oczyszczonych; 4) w części osadowej: - otwartej komory stabilizacji tlenowej - prasy śrubowo-dyskowej - z systemu magazynowania i dozowania wapna do stabilizacji osadu - stacji dozowania flokulantu - z systemu higienizacji i transportu osadu W ramach zadania 1, obiektami przeznaczonymi do likwidacji są: krata koszowa gęsta, sito bębnowe, piaskownik dynamiczny okrągły z separatorem piasku, stacja odwadniania osadu, stacja dmuchaw. Przebudowie ulegnie: - pompownia ścieków surowych; - część mechaniczna: sito pionowe zlokalizowane w studni 1800 mm, sito piaskownik z zintegrowaną płuczką piasku zlokalizowany w budynku mechanicznego oczyszczania; - część biologiczna (wspólna część dla ścieków dopływających z kanalizacji sanitarnej oraz ścieków dowożonych): zbiornik uśredniający, zbiornik retencyjny, dwa wielofunkcyjne reaktory osadu czynnego SBR - z przepompownią ścieków oczyszczonych; - budynek stacji dmuchaw i odwadniania osadu - pomieszczenie dmuchaw, pomieszczenie odwadniania osadu; - część osadowa: otwarta komora stabilizacji tlenowej, prasa śrubowo-dyskowe, system magazynowania i dozowania wapna do stabilizacji osadów, stacja dozowania flokulantu, system higienizacji transportu osadu. Prace związane z instalacjami elektrycznymi obejmują: - automatyzację oczyszczalni ścieków przy wykorzystaniu sterownika PLC sprzężonego z panelem operatorskim, co związane jest z wykonaniem odpowiednich urządzeń elektrycznych i aparatury pomiarowej, - wymianę kabli zasilających i sterowniczych na nowe na terenie oczyszczalni, - usytuowanie w pomieszczeniu socjalno-technicznym nowej rozdzielni elektrycznej RGM, - w celu wyrównania potencjałów elektrycznych w budynkach oraz na terenie oczyszczalni należy ułożyć przewód wyrównawczy, w postaci bednarki ocynkowanej, we wspólnym wykopie z kablami, - odbiory zasilane z rozdzielnicy "RG" pracować będą w układzie sieciowym TN-S, dodatkowo, wszystkie odbiorniki zostaną podłączone drugim przewodem ochronnym do otokowej instalacji odgromowej, - w celu przeciwdziałania przepięciom powstałym z przyczyn atmosferycznych lub elektrycznych przewiduje się zastosowanie w rozdzielnicy głównej "RZ" ochronników przeciwprzepięciowych klasy B/C, - w celu przeciwdziałania pożarom przewiduje się zastosowanie rozłącznika z cewką wybijakową w rozdzielni głównej RG, połączonego z wyłącznikami przeciwpożarowymi umieszczonymi przy wejściach do każdego z budynków. W ramach modernizacji oczyszczalni projektuje się prefabrykowaną, stalową konstrukcję pod pomost roboczy oraz urządzenia techniczne (sito piaskownik z płuczką piasku) w budynku mechanicznego oczyszczania ścieków. Konstrukcja wsparta będzie bezpośrednio na ścianach i posadzce istniejącego kanału. Cały zakres ww. zadań planowanych do wykonania w ramach przebudowy oczyszczalni ścieków w Mielnie jest zgodny i wynika z dokumentacji technicznej. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie z projektem budowlanym, który dołączono do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 29.08.2016 r. 2. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w al. Zwycięstwa z rur PCV SN8 o średnicy 315 mm wraz z budową 11 studni włazowych o średnicy 1200 mm wykonanych z betonu. Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej Ø315 o długości 440,2 m z rur PCV klasy SN8 wraz z posadowieniem 11 studni Ø1200 mm. Budowa sieci infrastruktury kanalizacyjnej będzie realizowana częściowo w drodze gminnej oraz drodze należącej do Zarządu Dróg Powiatowych. Projekt ma na celu podłączenie do sieci kanalizacyjnej gospodarstw domowych z terenu Miasta Chodecz, odbiór i dostarczenie ścieków do istniejącej oczyszczalni ścieków w Mielnie. Modernizacja mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Mielnie odbywać się będzie na terenie nie znajdującym się w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej. Do oczyszczalni doprowadzane będą ścieki bytowo-gospodarcze pochodzące z kanalizacji sanitarnej oraz dowożone taborem asenizacyjnym. Przepustowość nominalna oczyszczalni wynosi obecnie i będzie wynosić po realizacji inwestycji RLM - 5 135 [MR] (Qdś = 390 m3/d, Qdmax = 488m3/d). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 2 szt. tablic informacyjnych o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenia, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:

45232410-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31.05.2018 r. Sporządzony aneks w dniu 16.04.2018 r. wydłużył termin zakończenia do 29.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Przebudowa oczyszczalni ścieków w Mielnie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Alei Zwycięstwa w Chodczu, gm. Chodecz"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Molewski Sp. z o.o. , k.knapinska@molewski.eu, ul. Płocka 164, 87-800, Włcoławek, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

MCC S.A., , , , , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2748000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dnia 22.06.2018 r. Wykonawca dostarczył Zamawiającemu protokół wykonywania robót dodatkowych w przedmiocie umowy podstawowej polegających na: - wymianie wciągarek do dekanterów wraz z nowym sterowaniem i nowym systemem pomiarowym umożliwiającym pracę dekanterów z pomostów i z systemu automatyki; - wymianie oświetlenia na pomostach reaktorów i dobudowa nowego oświetlenia dla przepompowni i sita pionowego; - podłączeniu zasilania wentylatorów znajdujących się w obudowach dmuchaw. Powyższych robót nie można było przewidzieć na etapie planowania pierwotnego zakresu prac remontowych i nie ujęto ich w przedmiocie umowy dla zamówienia podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konsekwencją wykonania zgłaszanych robót będzie zrealizowanie zamierzenia podstawowego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie właściwych wartości technicznych robót. Koszt robót dodatkowych ustalono na podstawie kosztorysu robót dodatkowych w wysokości 8.998,04 zł netto. W aneksie nr 4 uwzględniono również kosztorys różnicowy (zgodnie z protokołem konieczności wykonania robót zamiennych z dnia 11.05.2018 r.) na kwotę - 3 910,09 zł. W wyniku realizacji robót dodatkowych, wydłużono również termin realizacji zadania do dnia 27.07.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.