To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-25
Ogłoszenie nr 500175964-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.
Powiat Wolsztyński: Świadczenie usług nadzoru i kontroli
technicznej w zakresie prac geodezyjnych dotyczących utworzenia bazy danych BDOT500
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571882-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wolsztyński, Krajowy numer identyfikacyjny 41156157100000,
ul. ul. 5 Stycznia
5,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 845 600, e-mail
powiat@powiatwolsztyn.pl, faks
683 843 538.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług nadzoru i kontroli technicznej w zakresie prac geodezyjnych dotyczących utworzenia bazy danych BDOT500
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.272.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru i kontroli technicznej w zakresie prac geodezyjnych, zleconych przez Zamawiającego, a obejmujących zamówienie nr: 604237 -N - 2017 z dnia 19 października 2017 roku na "Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia bazy danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej gmina Przemęt oraz części obrębów dla jednostki ewidencyjnej gmina Wolsztyn: Karpicko, Kębłowo, Komorowo, Niałek Wielki, Nowe Tłoki, Obra, Świętno i Stary Widzim" (link: http://bip.wokiss.pl/wolsztynp/bip/przetargi-oferty-ogloszenia /przetargi/rok-20171.html ) 3.2. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych". 3.2.1. Zakres niniejszego zamówienia odpowiada w ramach Projektu Podzadaniu pn. "Kontrola techniczna BDOT500" realizowanego w ramach zadania pn. "Prace geodezyjne w zakresie modernizacji egib i cyfryzacji zasobu". 3.3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z niniejszym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz uzgodnionym przez Strony Planem Realizacji Zamówienia uwzględniając harmonogram realizacji zamówienia w podziale na następujące etapy prac: 3.3.1. Etap I - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; 3.3.2. Etap II -Świadczenie usług nadzoru technicznego; 3.3.3. Etap III - Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. 3.4. Termin wykonania zamówienia usług nadzoru technicznego dla prac geodezyjnych w zakresie utworzenia bazy danych BDOT500 - nie później niż do 30 października 2018 roku. 3.5. Prace związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności z opracowaniem roboczej bazy danych EGiB Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przy pomocy narzędzi, które Wykonawca posiada lub pozyska we własnym zakresie oraz na swój koszt. Narzędzia te muszą spełniać wymagania dotyczące wymiany danych pomiędzy organem prowadzącym PZGiK i wykonawcą pracy geodezyjnej, jakie w tym zakresie określają przepisy prawa. 3.5.1. Dla czynności związanych z kontrolą procesu ładowanych wyników prac wykonawcy geodezyjnego z roboczej bazy danych do bazy systemu PZGiK, w tym przypadku systemu GEO-INFO 7, Zamawiający może zapewnić Wykonawcy świadczącemu usługi inspektora nadzoru technicznego dostęp do stanowiska systemu GEO-INFO 7 na miejscu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Wolsztynie. Zakres wykorzystania udostępnionego stanowiska pracy może być szerszy i może odnosić się również do innych czynności kontroli i nadzoru. Uzgodnienia w tym zakresie Wykonawca powinien zawrzeć z Zamawiającym w Planie Realizacji Zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do umowy, który stanowi integralną część SIWZ. 4.2. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, nazwy producentów pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę są one wyłącznie przykładowymi nazewnictwami i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami oraz etyką zawodową. 6. Z uwagi na charakter świadczeń realizowanych przez zespół kluczowy Wykonawcy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP nie określa wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71356100-9
Dodatkowe kody CPV: 71355000-1, 72300000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALL-MAPS ALEKSANDRA REJOWICZ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54999.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Usługa serwisowania, przeglądów i napraw łącznie z częściami TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680188 wraz ze stacją opisową uWS-CT-610030
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Winda w Zespole Szkół Ogólnokształcących w ramach projektu - Dostępni - winda sposobem na zniwelowanie barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lubasz, Delastowice, gmina Szczucin
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. remontu i modernizacji infrastruktury wodno - ściekowej w gminie Brześć Kujawski
- Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi w miejscowości Raków, położonej na działkach nr 359, 360
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.