eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-26

Ogłoszenie nr 500176270-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Katowice Miasto Otwarte - Rozwój Usług Społecznych - I etap

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500155321-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345138700000, ul. ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2511451, 2517817, e-mail kancelaria@mops.katowice.pl, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
Adres strony internetowej (url): www.mops.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.3701.1.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt. Część II: Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt. Część IV: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt. Część V: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. a) Ławeczka do ćwiczeń - 4 szt. b) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami - 1 szt. c) Orbitek - 9 szt. d) Bieżnia - 5 szt. e) Rowerek stacjonarny - 9 szt. f) Stepper - 9 szt. g) Zestaw do badmintona - 7 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61371.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: janusz.adamiec01@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brynowska 34
Kod pocztowy: 40-585
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85211.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85211.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85211.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Wyposażenie sali integracji sensorycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38808.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: janusz.adamiec01@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brynowska 34
Kod pocztowy: 40-585
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58562.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58562.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58562.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie z wolnej ręki na Dostawę sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach - część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt., zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca odstąpił od podpisania umowy w części 3 po przeprowadzonych już negocjacjach. Tym samym Zamawiający może przez analogię uznać, że okoliczność ta jest najbardziej zbliżona do sytuacji, w której nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12582.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: janusz.adamiec01@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brynowska 34
Kod pocztowy: 40-585
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13868.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13868.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13868.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21056.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: janusz.adamiec01@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brynowska 34
Kod pocztowy: 40-585
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach, która jest niezbędna do realizacji projektu "Katowice Miasto Otwarte - Rozwój Usług Społecznych - I etap" (współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT.) oraz projektu będącego w puli Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice. Dostawa sprzętu została sklasyfikowana we Wspólnym Słowniku Zamówień pod numerem CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne. W celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach przeprowadził n/w postępowanie: 1) w dniu 04.04.2018r. wszczęto postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, które w dniu 05.06.2018r. zostało unieważnione w częściach I, III, V, XI, XVI, ponieważ nie złożono w terminie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - DO.3701.1.19.2018. Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawijącego tj. 18.04.2018r. nie wpłynęła żadna oferta, dlatego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowego postępowania. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeśli w uprzednio prowadzonym postępowaniu, które zostało wszczęte w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne wraunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Stosownie do w/w przepisu została spełniona przesłanka trybu, w którym przeprowadzono postępowanie tj. przetarg nieograniczony oraz okoliczność, która umożliwiła unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, ponieważ w terminie wyznaczonym przez zamawiającego nie została złożona żadna oferta, jednocześnie warunki udziału w postępowaniu, w tym opis przedmiotu zamówienia, które zostaną przedstawione Wykonawcy zaproszonemu do negocjacji nie zostaną zmienione. Zachowane zostaną wszystkie istotne elementy i postanowienia dla stron, które będą wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia na Dostawę sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach. Tym samym należy przyjąć, że niniejszy wniosek jest zasadny.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.