To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-26
Ogłoszenie nr 500176270-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.
Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Katowice Miasto Otwarte - Rozwój Usług Społecznych - I etap
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500155321-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345138700000,
ul. ul. Jagiellońska
17,
40-032
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2511451, 2517817, e-mail
kancelaria@mops.katowice.pl, faks
032 2512712 w. 129 lub 136.
Adres strony internetowej (url): www.mops.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.3701.1.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt. Część II: Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt. Część IV: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt. Część V: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. a) Ławeczka do ćwiczeń - 4 szt. b) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami - 1 szt. c) Orbitek - 9 szt. d) Bieżnia - 5 szt. e) Rowerek stacjonarny - 9 szt. f) Stepper - 9 szt. g) Zestaw do badmintona - 7 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61371.49
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85211.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II: Wyposażenie sali integracji sensorycznej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38808.10
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58562.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie z wolnej ręki na Dostawę sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach - część III: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt., zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca odstąpił od podpisania umowy w części 3 po przeprowadzonych już negocjacjach. Tym samym Zamawiający może przez analogię uznać, że okoliczność ta jest najbardziej zbliżona do sytuacji, w której nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12582.32
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13868.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21056.91
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Analiz Technicznych BAT Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach, która jest niezbędna do realizacji projektu "Katowice Miasto Otwarte - Rozwój Usług Społecznych - I etap" (współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT.) oraz projektu będącego w puli Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice.
Dostawa sprzętu została sklasyfikowana we Wspólnym Słowniku Zamówień pod numerem CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne.
W celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach przeprowadził n/w postępowanie:
1) w dniu 04.04.2018r. wszczęto postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, które w dniu 05.06.2018r. zostało unieważnione w częściach I, III, V, XI, XVI, ponieważ nie złożono w terminie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - DO.3701.1.19.2018.
Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawijącego tj. 18.04.2018r. nie wpłynęła żadna oferta, dlatego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeśli w uprzednio prowadzonym postępowaniu, które zostało wszczęte w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne wraunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Stosownie do w/w przepisu została spełniona przesłanka trybu, w którym przeprowadzono postępowanie tj. przetarg nieograniczony oraz okoliczność, która umożliwiła unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, ponieważ w terminie wyznaczonym przez zamawiającego nie została złożona żadna oferta, jednocześnie warunki udziału w postępowaniu, w tym opis przedmiotu zamówienia, które zostaną przedstawione Wykonawcy zaproszonemu do negocjacji nie zostaną zmienione. Zachowane zostaną wszystkie istotne elementy i postanowienia dla stron, które będą wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia na Dostawę sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach.
Tym samym należy przyjąć, że niniejszy wniosek jest zasadny.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych na obiekcie HS Józefowska w Katowicach przy ul. Józefowskiej 40
- Wyposażenie siłowni wraz z dostawą sprzętu sportowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
- Dostawa systemów do procedur hemodynamicznych
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
- Dostawa myjni i sterylizatora dla Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpackiego Ośrodka Onkologicznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.