To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-27
Ogłoszenie nr 500177433-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sierakowie: Budowa sieci wodociągowej na odcinkach: Sieraków, ul. Wieleńska - Huby
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577870-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sierakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 63119081600000,
ul. ul. Wroniecka
2,
64410
Sieraków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 953 107, e-mail
sierakow@wodkan.pl, faks
612 953 123.
Adres strony internetowej (url): www.wpk-sierakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednoosobowa Spółka z o.o. Skarbu Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej na odcinkach: Sieraków, ul. Wieleńska - Huby
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.1.JS.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Budowę odcinka sieci wodociągowej na odcinku od węzła nr 10 do węzła nr 27 z rur PE DN 160 metodą przewiertu sterowanego o długości 856,00 mb. Zamawiający dopuszcza wykonanie komór pośrednich na trasie przewiertu w odległości ok. 200 - 300 mb jedna od drugiej. Całość prac przewiertowych musi być monitorowana za pomocą oryginalnych urządzeń pomiarowych celem wykonania wizualizacji toru przewiertu z wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania komputerowego. 2. Ustawienie hydrantów p-poż. - 4 szt. - hydranty z podwójnym zamknięciem, zabezpieczeniem przez złamaniem oraz rurą wznośną ze stali kwasoodpornej. 3. Podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej wraz z odtworzeniem nawierzchni. 4. Dezynfekcja nowobudowanej sieci wraz z pobraniem próby wody i wykonaniem badań laboratoryjnych w zakresie skażenia bakteriologicznego. 5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Wszystkie niezbędne do wykonania zadania materiały dostarczy Zamawiający. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ. Do ceny oferty należy doliczyć następujące koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, odwodnienia wykopów, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu bentonitu pozostałego po zakończeniu prac przewiertowych, wymiany gruntu, zagęszczenia gruntu, przekopów kontrolnych, odtworzenia nawierzchni pasa drogowego, zajęcia pasa drogowego, wykonania ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, pobrania próbek wody przez uprawnionego próbkobiorcę oraz wykonania badań laboratoryjnych próbki wody przez laboratorium akredytowane celem orzeczenia o jej przydatności do spożycia, zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą (5 egzemplarzy), planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i w jego granicach. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45231100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Transport Drogowy, Ślusarstwo, Instalatorstwo Sanitarne i Ogrzewanie Dariusz Bromber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niegowa na osiedlu domów jednorodzinnych
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1719P na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Słoneczną
- Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie-Zdroju- Etap II
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1177B Berżniki - Berżałowce - Giby na odcinku 4,857 km
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.