To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-07-27
Og³oszenie nr 500177668-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej przy ul. Okrzei
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 571020-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000,
ul. ul. Kwiatowa
10,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
95 738 14 91, e-mail
zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks
95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej przy ul. Okrzei
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP-1.2/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej. Nowy obiektu KP I³owa zostanie zlokalizowany na nieruchomo¶ci gruntowej o nr ewid. 654 o powierzchni 919 m2. Forma architektoniczno-urbanistyczna obiektu bêdzie spe³niaæ podstawowe za³o¿enia okre¶lone w Wytycznych nr 3 Komendanta G³ównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i u¿ytkowych obowi±zuj±cych w obiektach s³u¿bowych Policji. Obiekt bêdzie nale¿ycie oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz standardami. Uk³ad funkcjonalny komisariatu bêdzie uwzglêdniaæ wyodrêbnienie czê¶ci ogólnodostêpnej dla obywateli, wêze³ sanitarny dostêpny tak¿e dla osób niepe³nosprawnych oraz poczekalniê, czê¶ci ograniczonego dostêpu oraz czê¶ci zamkniête. Obiekt zostanie przystosowany dla potrzeb obs³ugi osób niepe³nosprawnych. Przy realizacji zadania nale¿y wykonaæ wszystkie przy³±cza do budynku zgodnie z technicznymi warunkami przy³±czenia operatorów lub dostawców. Ponadto do zadañ Wykonawcy nale¿y wycinka drzew na terenie objêtym zadaniem wraz z ich utylizacj±. Zamawiaj±cy dostarczy wybranemu Wykonawcy decyzjê zezwalaj±c± na wycinkê drzew (5szt.) przed przyst±pieniem do realizacji zadania. Zaplanowano budynek w technologii tradycyjnej murowanej o dwóch kondygnacjach naziemnych, bez podpiwniczenia. 2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ( za³. nr 10 do SIWZ) w sk³ad której wchodz±: a) Projekt budowlany b) Projekt budowlany (instalacje sanitarne - przy³±cze wody, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, przy³±cze kanalizacji deszczowej) c) Projekt wykonawczy bran¿a architektura d) Projekt wykonawczy bran¿a konstrukcja e) Projekt wykonawczy bran¿a maszt antenowy f) Projekt wykonawczy bran¿a sanitarna g) Projekt wykonawczy bran¿a sanitarna ( wentylacja mechaniczna) h) Projekt wykonawczy bran¿a elektryczna instalacje s³abopr±dowe i silnopr±dowe i) Projekt wykonawczy bran¿a drogi j) Projekt techniczny budowy zjazdu publicznej z drogi gminnej k) Projekt wykonawczy - (instalacje sanitarne - przy³±cze wody, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, przy³±cze kanalizacji deszczowej l) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót bran¿a budowlana m) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje sanitarne n) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowa o) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje elektryczne p) Techniczne warunki przy³±czenia do sieci telekomunikacyjnej OPL projektowanego Komisariatu Policji w m. I³owa na dzia³ce nr 654 przy ul. Okrzei q) Decyzja pozwolenia na budowê nr 613/2017 z dn. 11.12.2017r. r) Przedmiar robót bran¿a budowlana s) Przedmiar robót bran¿a sanitarna t) Przedmiar robót wentylacja mechaniczna u) Przedmiar robót przy³±cza sanitarne v) Przedmiar robót bran¿a elektryczna w) Przedmiar robót bran¿a drogowa 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia dowolnego producenta pod warunkiem, ¿e materia³y te i urz±dzenia posiadaj± parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwi±zañ systemowych lub zespo³u urz±dzeñ pochodziæ bêd± od jednego producenta lub posiadaæ autoryzacjê jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, okre¶lone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, nale¿y traktowaæ jako przyk³ad na okre¶lenie podstawowych, minimalnych wymagañ, parametrów i oczekiwañ Zamawiaj±cego, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych, jako¶ciowych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji, z zastrze¿eniem zapisów dotycz±cych ponownego wykorzystania materia³ów, o ile takowe wystêpuj±. 3.Maj±c na uwadze, ¿e szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 4.Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powo³uj±cy siê na zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych winien wykazaæ, i¿ spe³niaj± one wymogi Zamawiaj±cego w szczególno¶ci poprzez udokumentowanie za³±czonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzyma³o¶ciowych, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci, kartami katalogowymi urz±dzeñ i materia³ów zamiennych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych materia³ów, urz±dzeñ i rozwi±zañ w stosunku do przyjêtych w dokumentacji Zamawiaj±cego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ rozwi±zañ stanowiæ bêdzie domniemanie zaoferowania rozwi±zañ wskazanych przez Zamawiaj±cego w dokumentach przetargowych. 5.Za³±cznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy stanowi równie¿ uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowieñ nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdzia³u. 6.Wykonawca mo¿e przeprowadziæ wizjê lokaln± przysz³ego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiaj±cym. 7.Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci: 1) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666 z pó¼n. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, które wykonuj± wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracê. Tak wiêc wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonuj±cych miêdzy innymi nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: ? dekarskie, ciesielskie, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarki budowlanej, dociepleniowe ca³ego budynku, robót ¿elbetowych, ? roboty sanitarne (budowa instalacji wod-kan, wentylacyjnej, CO i CWU, przy³±cza sanitarne do budynku), ? roboty elektryczne (budowa instalacji elektrycznej wewnêtrznej i przy³±czy energetycznych do budynku), ? roboty telekomunikacyjne (budowa instalacji telekomunikacyjnych wewnêtrznych i przy³±czy telekomunikacyjnych do budynku), ? roboty drogowe. Powy¿szy wymóg nie dotyczy wiêc np.: kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych. 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, o których mowa powy¿ej posiada³y odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez niego lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: - ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu okre¶lone przez niego, spo¶ród wskazanych poni¿ej, dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 3 pkt 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; -za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9.Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) - zakres przewidywanych robót w budynku u¿yteczno¶ci publicznej w pomieszczeniach ogólnodostêpnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnia kryteria dostêpno¶ci dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiaj±cego oraz osób niepe³nosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje ¿adnej z grup spo³ecznych. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne ka¿dego z elementów przedmiotu umowy licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy na zasadach okre¶lonych w § 10 Projektu umowy (Za³±cznik nr 9 do SIWZ). Okres obowi±zywania gwarancji Wykonawca okre¶li w z³o¿onej ofercie, przy czym okres ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i podlegaæ bêdzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li w z³o¿onej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancj± 36-miesiêczn±; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ani¿eli 36 miesiêcy - podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 11.Odpowiedzialno¶æ Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne ka¿dego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urz±dzenia i materia³y wynosi 5 lat (60 miesiêcy), licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnieñ wynikaj±cych z rêkojmi bêdzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 12.Wynagrodzenie Wykonawcy, bêdzie wyp³acane w p³atno¶ciach czê¶ciowych (zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §8 Projektu umowy, za³. nr 9 do SIWZ), na rachunek wskazany na fakturze. Podstaw± wystawienia i dostarczenia faktury VAT bêdzie podpisany przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego protokó³ odbioru robót budowlanych (czê¶ciowy lub koñcowy) zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. 13.Termin p³atno¶ci - 30 dni kalendarzowych od daty dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury VAT Zamawiaj±cemu. 14.Za³±czniki do SIWZ stanowi± jej integralna czê¶æ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45216111-5, 45300000-0, 45310000-3, 45100000-8, 45232460-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
3188000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LK INWEST sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
3921240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
- Wykonanie us³ug geodezyjnych na nieruchomo¶ciach znajduj±cych siê w Zasobie W³asno¶ci Rolnej Skarbu Pañstwa po³o¿onych na terenie dzia³ania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim
- Remont lub wymiana pod³óg w gminnych lokalach administrowanych w rejonie ADM 1,3 i 4
- "¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi technicznej wydarzeñ kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Zawarcie umów ramowych na us³ugi wyceny nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie dzia³ania Oddzia³u Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: ¿arskiego i ¿agañskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
- Remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.