Ogłoszenie z dnia 2018-07-30
Ogłoszenie nr 500178857-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Gliwice: Prace modernizacyjne i remontowe w budynkach Żłobków Miejskich.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552526-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500105985-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Żłobki Miejskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27670977600000,
ul. ul. Kozielska
71,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 383 292, e-mail
sekretariat@zm.gliwice.eu, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace modernizacyjne i remontowe w budynkach Żłobków Miejskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZM.2410.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pracami modernizacyjnymi i remontowymi w budynkach Żłobków Miejskich w Gliwicach. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane remontowe związane z zapobieganiem wnikania wód opadowych do budynków żłobków i nasiąkania ścian wilgocią poprzez poprawę stanu nawierzchni tarasu w III Oddziale, uszczelnienie newralgicznych miejsc tarasu i przeprowadzenie impregnacji płytek okładzinowych w IV Oddziale, jak również wykonanie zabezpieczeń nakrywy betonowego cokołu ogrodzenia przed skutkami nasiąkania wodami opadowymi w III Oddziale. Zamówieniem objęte są również prace budowlane modernizacyjne celem poprawy standardu użytkowania obiektów Żłobków Miejskich. 2. Na przedmiot umowy określony w punkcie 1 powyżej składają się następujące zadania: a) Prace modernizacyjne wiatrołapu w II Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Mewy 34; b) Modernizacja sypialni grupy dziecięcej w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; c) Zniwelowanie przyczyn nasiąkania ścian wilgocią z remontem pomieszczenia przy wózkowni w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; d) Prace zabezpieczające z malowaniem (ciąg dalszy) nakrywy betonowego cokołu ogrodzenia w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; e) Uszczelnienie płyt okładzinowych oraz naprawa cokolików tarasu od ogrodu w IV Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Kozielska 71; e) Prace modernizacyjne nawierzchni schodów zewnętrznych wejściowych do grup żłobkowych w IV Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Kozielska 71; f) Wykonanie obudów kratek wentylacyjnych sufitowych w salach dzieci w II Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Mewy 34 i IV Oddziale przy ul. Kozielskiej 71. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach opiekuńczo-wychowawczych, oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 17.00., d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego, e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki. f) W okresie objętym umową na realizację robót budowlanych obiekty Żłobków Miejskich będą czynne (w godzinach od 6:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku). Prace budowlane w środku budynku wykonywane bezpośrednio w pomieszczeniach grup dziecięcych, np. wyburzenie ściany w zadaniu: modernizacja sypialni w III Oddziale oraz wykonanie obudów kratek wentylacyjnych w II Oddziale i IV Oddziale należy wykonać w sobotę lub po godzinach pracy żłobka (warunki zostaną omówione z kierownikiem Oddziału). Należy zabezpieczyć teren objęty robotami przed wnikaniem pyłu do pomieszczeń sąsiadujących. Prace budowlane w środku budynku powodujące hałas powinny być wykonywane z pominięciem godzin 12:00 - 14:00. Prace budowlane na zewnątrz budynku, a przede wszystkim w zadaniach: prace modernizacyjne wiatrołapu w II Oddziale oraz prace modernizacyjne nawierzchni schodów zewnętrznych wejściowych do grup żłobkowych w IV Oddziale powinny być prowadzone tak, aby umożliwić komunikację.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45400000-1,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają 3 dni po podpisaniu umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy, tj. termin zakończenia robót: do dnia 10.08.2018 r. z tym, że dla zadań wymienionych w rozdziale 3 SIWZ w punkcie 2 podpunkt litera b), e), f) termin zakończenia robót - do dnia 25.06.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Prace modernizacyjne i remontowe w budynkach Żłobków Miejskich. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
D&G INSTAL Wiński Dariusz ,
,
ul. Pszczyńska 116c/5
,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Modernizacja sypialni grupy dziecięcej w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a Termin zakończenia przedmiotu umowy: 10.08.2018 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 1626,02/2000,00 złotych netto/brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 07.06.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie wyceny oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 9 ust. 2 pkt 13) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.