eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180341-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Łyse: Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584277-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łyse, Krajowy numer identyfikacyjny 55066817200000, ul. ul. Ostrołęcka 2, 07437 Łyse, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 725 027, e-mail inwestycje_lyse@wp.pl, faks 29 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej (url): http://www.uglyse.e-bip.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załącznikach nr 1 i 7 do SIWZ z podziałem na poszczególne jednostki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych, feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 8:00. Faktyczne godziny sprzątania placówek wykonawca ustali indywidualnie z dyrektorem danej placówki. 2.2 Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90910000-9 USŁUGI SPRZĄTANIA 90911200-8 USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW 90911300-9 USŁUGA CZYSZCZENIA OKIEN 90919000-2 USŁUGI SPRZĄTANIA BIUR I SZKÓŁ ORAZ CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ BIUROWYCH 90919300-5 USŁUGI SPRZĄTANIA SZKÓŁ 2.3 Zakres usługi: 1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r. 2) Pełny zakres usługi (zakres czynności prac oraz wykaz powierzchni) został określony w ZAŁĄCZNIKACH NR 1 i 7 do SIWZ. 3) Usługi sprzątania określone w załączniku nr 1 do SIWZ będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 4) Usługa ma być wykonywana personelem będącym w dyspozycji wykonawcy, pod własnym nadzorem, z użyciem sprzętu, materiałów i środków będących w dyspozycji wykonawcy. 5) Środki czystości, chemiczne oraz materiały używane do realizacji zadań zawartych w umowie muszą posiadać wszelkie atesty, nie mogą być szkodliwe dla ludzi, jak również muszą być odpowiednio dostosowane do sprzątanej lub konserwowanej powierzchni tak, aby nie doprowadzić żadnej z powierzchni do zniszczenia czy uszkodzenia. W przypadku konieczności posiadania rekomendacji lub zasad gwarancji przez producenta danej powierzchni, wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić. 6) Wszystkie prace muszą być wykonane z zastosowaniem najnowszej technologii, sprzętu, wysokiej jakości materiałów i środków, w sposób fachowy, sprawny, dokładny i terminowy. 7) Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie profesjonalne urządzenia i narzędzia niezbędne do utrzymania czystości, przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych, w tym froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące, a także środki czystości, w tym worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek. 8) Wykonawca zapewni stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę Koordynatora (1 osoba na daną szkołę), kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń. Wykonawca wyposaży Koordynatora w telefon komórkowy tak, aby zamawiający mógł na bieżąco zgłaszać uwagi. 9) Wykonawca odpowiedzialny jest za zamknięcie szkoły po sprzątaniu. Dyrektor placówki udostępni hasło do alarmu, by po wyjściu z budynku uzbroić alarm. 10) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę; 11) Wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu. 12) Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w obiektach, w których realizowany będzie przedmiot niniejszego zamówienia (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z obiektami podlegającymi usłudze, wielkością powierzchni, umożliwiające prawidłowe przygotowanie oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z dyrektorem danej placówki. 2.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji w wymiarze 6 etatów. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: obowiązki w zakresie utrzymania czystości oraz sprzątania budynków. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych - co najmniej 6 etatów. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawierają ogólne warunki umowy stanowiące załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919000-2, 90919300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 802370.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Zbigniew Dziczek
Email wykonawcy: horus131@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. Zygmunta Padlewskiego 13
Kod pocztowy: 07-437
Miejscowość: Łyse
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1012963.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1012963.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1012963.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.