eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup aparatury pomiarowej do monitorowania jakości powietrza - 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500182846-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie: Zakup aparatury pomiarowej do monitorowania jakości powietrza - 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575531-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00016241200000, ul. ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35101 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8505814, e-mail wios@wios.rzeszow.pl; at@wios.rzeszow.pl, faks 017 8505377.
Adres strony internetowej (url): https://bip.wios.rzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup aparatury pomiarowej do monitorowania jakości powietrza - 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AT.272.7.2018.pk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a)automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy w kontenerze dla stacji pomiarowej w Jarosławiu - Część I, b)automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy poza kontenerem z wbudowanym modemem 3G/LTE i możliwością bezpośredniej transmisji danych do serwera CAS WIOŚ w Rzeszowie dla stacji w Dębicy - Część II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I i II, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: a) Część I - automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy w kontenerze dla stacji pomiarowej w Jarosławiu - 1szt, b) Część II - automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy poza kontenerem z wbudowanym modemem 3G/LTE i możliwością bezpośredniej transmisji danych do serwera CAS WIOŚ w Rzeszowie dla stacji w Dębicy - 1szt, szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ. W ramach dostawy przedmiotów zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Część I: o dostawy analizatora na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do kontenera pomiarowego, omontażu i instalacji w kontenerze pomiarowym (w ramach instalacji Wykonawca także dokona umocowania przepustu i układu poboru próby miernika w dachu kontenera), oprzy współpracy z operatorem stacji, uruchomienia transmisji danych z analizatora do będącego na wyposażeniu stacji - dataloggera, za pomocą złącza cyfrowego, ouruchomienia oraz wykonania demonstracji poprawności pracy podłączonego analizatora, oprzeprowadzenia szkolenia instalacyjnego przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po uruchomieniu analizatora w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, (instalacja analizatora musi być dokonana jako część programu szkolenia, aby umożliwić Zamawiającemu nabycie bezpośredniego doświadczenia w technikach instalacji) - zakres szkolenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, odostarczenia materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta, w ilościach zapewniających poprawną pracę analizatora w okresie zaoferowanego okresu gwarancji oraz dodatkowo materiałów opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, o przekazania Zamawiającemu, wraz z analizatorem: - pełnej oryginalnej dokumentacji producenta z polskim tłumaczeniem, zawierającej: instrukcję działania, obsługi (zapobiegawczej i naprawczej), konserwacji, rysunki, schematy; Zamawiający wymaga, aby cała dokumentacja została dostarczona w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej w formacie *.pdf, lub *.doc (MS Word), dokumentacja w formie drukowanej powinna zostać oprawiona w sposób zapobiegający zniszczeniu, - karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę w formie papierowej (od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia), - fabryczne świadectwo wzorcowania analizatora - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim, - świadectwo wzorcowania z odniesieniem do wymogów zachowania spójności pomiarowej parametrów funkcjonalnych analizatora (przepływ, temperatura, ciśnienie lub inne) - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim - jeśli ma zastosowanie, o udzielenia na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag i świadczenie usług gwarancyjnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz wzorze umowy. Część II: odostawy analizatora na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem, o montażu i instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, o uruchomienie transmisji danych z analizatora do bazy danych WIOŚ Rzeszów za pomocą transmisji radiowej 3G/LTE przy współpracy z operatorem stacji, o uruchomienia oraz wykonania demonstracji poprawności pracy analizatora, o przeprowadzenia szkolenia instalacyjnego przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po uruchomieniu urządzenia, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (instalacja urządzenia musi być dokonana jako część programu szkolenia, aby umożliwić Zamawiającemu nabycie bezpośredniego doświadczenia w technikach instalacji) - zakres szkolenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, o dostarczenia materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta w ilościach zapewniających poprawną pracę analizatora w okresie zaoferowanego okresu gwarancji oraz dodatkowo materiałów opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. o przekazania Zamawiającemu, wraz z analizatorem: - pełnej oryginalnej dokumentacji producenta z polskim tłumaczeniem, zawierającej: instrukcję działania, obsługi (zapobiegawczej i naprawczej), konserwacji, rysunki, schematy; Zamawiający wymaga, aby cała dokumentacja została dostarczona w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej w formacie *.pdf, lub *.doc (MS Word), dokumentacja w formie drukowanej powinna zostać oprawiona w sposób zapobiegający zniszczeniu, - karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę w formie papierowej (od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia), - fabryczne świadectwo wzorcowania analizatora - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim, - świadectwo wzorcowania z odniesieniem do wymogów zachowania spójności pomiarowej parametrów funkcjonalnych analizatora (przepływ, temperatura, ciśnienie lub inne) - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim - jeśli ma zastosowanie, o udzielenia na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag i świadczenie usług gwarancyjnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy w kontenerze dla stacji pomiarowej w Jarosławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENVIMET Services Sp. zo.o.
Email wykonawcy: biuro@envimetservices.pl
Adres pocztowy: ul. Balicka 255
Kod pocztowy: 30-198
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84132.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84132.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 275300.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt. Okres gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia w miesiącach - 40 %-40 pkt.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa automatycznego analizatora mierzącego równocześnie stężenie pyłów zawieszonych PM 10 i PM 2,5 przystosowanego do pracy poza kontenerem z wbudowanym modemem 3G/LTE i możliwością bezpośredniej transmisji danych do serwera CAS WIOŚ w Rzeszowie dla stacji w Dębicy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do części II wpłynęły 2 oferty Wykonawców: oECO MONITORING Marek Pawłowski, ul. Warzywna 27, 40-545 Katowice (oferta nr 1); oENVIMET Services sp. z o.o., ul. Balicka 255, 30-198 Kraków (oferta nr 2). Zamawiający zgodnie z art. 86 ust.3 Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II, tj. kwotę: 119 300,00 zł brutto. W postępowaniu zastosowano tzw. procedurę odwróconą, o której mowa w art. 24aa ust.1 Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, zgodnie z którą najkorzystniejszą ofertą w części II jest: ECO MONITORING Marek Pawłowski, ul. Warzywna 27, 40-545 Katowice (oferta nr 1). Powyższa oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz okresu gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia w miesiącach. Wykonawca uzyskał maksymalną ilość punków, przy kryteriach oceny określonych w SIWZ: Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt. Okres gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia w miesiącach - 40 %-40 pkt. Cena najkorzystniejszej oferty w części II wynosi: 302 500,00 zł brutto i jest wyższa od wartości zamierzonej o 183 200,00 zł brutto. W/w Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia w cenie znacznie przewyższającej kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Druga w rankingu oferta Wykonawcy: ENVIMET Services sp. z o.o. także przekracza kwotę zamierzoną. Zamawiający nie posiada w chwili obecnej oraz nie zabezpieczył wyższych środków na sfinansowanie w/w zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.