eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieBudowa toru do jazdy rowerem "PUMPTRACK" w Krośnie Odrzańskim w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500182940-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Gmina Krosno Odrzańskie: Budowa toru do jazdy rowerem "PUMPTRACK" w Krośnie Odrzańskim w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568558-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krosno Odrzańskie, Krajowy numer identyfikacyjny 97077026700000, ul. ul. Parkowa 1, 66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 835 017, e-mail r.slupski@krosnoodrzanskie.pl, faks 683 835 122.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa toru do jazdy rowerem "PUMPTRACK" w Krośnie Odrzańskim w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.14.2018.RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" toru rowerowego typu "pumptrack" przeznaczony do jazdy na rowerze i skierowany do wszystkich grup wiekowych. Tor powinien się składać z profilowanych pasm jezdnych na których występują garby (muldy) oraz profilowanych zakrętów (band) ułożonych w sekwencje umożliwiające rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez konieczności pedałowania. Serie muld wraz z bandami mają tworzyć zamkniętą pętlę (lub kilka pętli). Planowany tor powinien posiadać zakręty o właściwie dobranych promieniach oraz mieć układ pasm jezdnych umożliwiających naukę skręcania w obie strony (w prawo i w lewo) bez konieczności zmiany kierunku jazdy. Kształt, konstrukcja i wykończenie toru powinny zapewniać możliwość bezpiecznego opuszczenia pasma ruchu. Tor powinien być zaprojektowany i wykonany w technologii nasypu gruntowego oraz wykończony nawierzchnią bitumiczną. Skarpy toru powinny zostać wykończone poprzez założenie trawnika. Wymagane min. parametry toru: a) Powierzchnia całkowita toru (pasma jezdne wraz ze skarpami)- ok. 1600 m2; b) Powierzchnia pasm jezdnych (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - ok. 270 m2; c) Długość pasm jezdnych toru (potocznie rozumiana jako dł. toru)- ok. 150 mb; d) Szerokość użytkowa pasm jezdnych - min. 180 cm; e) Wysokość typowych przeszkód (muld napędzających) - ok 35-85 cm; f) Wysokość zakrętów (band) i przeszkód (wybicia/lądowania) - ok 80-120 cm; g) Ilość przeszkód typu "mulda" - min. 12 szt.; h) ilość profilowanych zakrętów typu banda - min. 4 szt. W ramach prac projektowych Wykonawca wykona i dostarczy Zamawiającemu: a) dokumentacja techniczną opracowana z uwzględnieniem badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym. b) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz cyfrowej na nośniku CD c) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji, w tym w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, d) przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, e) pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), f) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, g) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, h) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, i) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji j) przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: a) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, b) wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni, c) wykonanie robót ziemnych, d) rozbiórkę istniejących nawierzchni , e) wywóz i utylizacja pozyskanego materiału, f) wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, g) roboty wykończeniowe i porządkowe, h) pełnienie nadzoru autorskiego, i) złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. j) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu przed przystąpieniem do realizacji inwestycji, k) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, l) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VELOP PROJEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzechowa 22
Kod pocztowy: 15-822
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 275750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.