To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500184035-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Urząd Miejski w Szczyrku: Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583340-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Szczyrku, Krajowy numer identyfikacyjny 52528600000,
ul. ul. Beskidzka
4,
43370
Szczyrk, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 295 026, e-mail
inwestycje@szczyrk.pl, faks
338 178 763.
Adres strony internetowej (url): www.szczyrk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku. 1.2. Roboty drogowe obejmują m.in.: 1.2.1 Przy założeniu przebudowy istniejącej konstrukcji nawierzchnia drogi przyjęto obciążenie ruchem kategorii KR-2. Przed rozpoczęciem prac związanych z formowaniem konstrukcji drogi należy dokonać rozbiórki nawierzchni bitumicznej na całej grubości zalegania oraz wykonać kontowanie na rzędne projektowane uwzględniające grubość warstw konstrukcyjnych jak również grubość warstwy ulepszonego podłoża. Ze względu na występowaniu w podłożu gruntów nienośnych, wysadzinowych gdzie kategoria gruntu wynosi G3 należy dokonać jego wzmocnienia. Wzmocnienie będzie polegać na wykonaniu ulepszonego podłoża z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej o Rm=5.0MPa. Przed formowaniem konstrukcji drogi warstwę ulepszonego podłoża należy profilować i stabilizować mechanicznie w celu uzyskania docelowych spadków poprzecznych. Koryto pod warstwy konstrukcyjne musi być szersze min 30cm z każdej strony od docelowej szerokości drogi. Przy przebudowie drogi zaprojektowano konstrukcję: a) Konstrukcja drogi w km 0+004,33-0+096,0 - 8cm nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej kolor grafitowy; - 4cm podsypka cem-piaskowa 1:3; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5,0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; b) Konstrukcja poboczy w km 0+004,33-0+096,0 - 8cm nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej typu Picolo; - 4cm podsypka cem-piaskowa 1:3; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; c) Konstrukcja drogi w km 0+096,0-0+154,0 - 12cm nawierzchnia płyty żelbetowe, ażurowe 100*75*12,5 podwójnie zbrojone; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31.5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; d) Konstrukcja poboczy w km 0+096,0-0+154,0 - 1 cm jednokrotne powierzchniowe utrwalenie przy udziale grysów bazaltowych 4/8mm i emulsji kationowej szybkorozpadowej; - 20cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; e) Konstrukcja nawierzchni (na początkowym odcinku na skrzyżowaniu z DW 942) - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S; - skropienie podłoża emulsja kationowa szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2; - frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej gr. 5cm; 1.2.2 Wyposażenie drogi a) Krawężniki drogowe i ławy betonowe. Wzdłuż krawędzi pobocza zaprojektowano krawężniki betonowe wibroprasowane 15x30 wystające 12cm nad poziom pobocza z kostki. Elementy betonowe prefabrykowane należy układać na ławie betonowej z betonu C 16/20 na świeżym niezwiązanym betonie. Zaprojektowano ławę betonową z oporem przy przyjęciu 0,075m /mb. b) Krawężniki drogowe najazdowe i ławy betonowe. Wzdłuż pobocza od strony posesji gdzie brak jest murków ogrodzeniowych oraz na wysokości zjazdów do posesji zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy wibroprasowany 15*22 wystający 3cm powyżej powierzchnie pobocza i montowany na równi nawierzchni zjazdu z drugiej strony. Elementy betonowe prefabrykowane należy układać na ławie betonowej z betonu C 16/20 na świeżym niezwiązanym betonie. Zaprojektowano ławę betonową z oporem przy przyjęciu 0,075m3/mb. 1.2.3 Odwodnienie Odwodnienie drogi realizowane jest przy udziale projektowanych i istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe zostaną sprowadzone do projektowanych ścieków umiejscowionych w osi drogi i dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na długości dolnego odcinka drogi przewidziano ściek szerokości 30cm z kostki betonowej wibroprasowanej, który zaniżony jest 3cm poniżej krawędź jezdni z kostki betonowej. Natomiast na długości górnego odcinka przewidziano ściek szerokości 50cm z betonu asfaltowego AC 11S który zaniżony jest w osi drogi 7cm poniżej krawędź jezdni z płyt żelbetowych. Wody deszczowe ze ścieków zostaną odprowadzone do studzienek ściekowo-rewizyjnych nałożonych na istniejący kolektor deszczowy. Ze względu na zły stan techniczny istniejące studzienki ściekowe jak również kolektor deszczowy zostaną przebudowane. Przebudowa to rozebranie istniejących elementów odwodnieniowych i wykonanie nowych bez zmiany lokalizacji. Dodatkowo w linii projektowanego kolektora w miejscu załomów przewidziano studzienki rewizyjne. Przebudowa kolektora zostanie zrealizowana na całej długości drogi pomiędzy projektowanymi studzienkami ściekówo-rewizyjnymi. Kolektor zostanie nawiązany wysokościowo do kolektora stanowiącego odbiornik, a włączenie zostanie zrealizowane w dolnej studzience ściekowo-rewizyjnej w obrębie skrzyżowania z DW 942. 1.2.4 Projekt organizacji ruchu na czas robót Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót drogowy w sposób zapewniający codzienny dojazd do nieruchomości usytuowanych wzdłuż ul. Turystycznej w Szczyrku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233260-9, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235563.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROSEB S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
289742.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZYRK
więcej: przetargi SZCZYRK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Remont fontanny zlokalizowanej na Placu Wileńskim w Drezdenku
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
- Odtworzenie seminaturalnego ekosystemu retencjonującego wodę w Szczecinku przy ul. Narutowicza i przy ul. Staszica
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.