To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500184433-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie: Przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych gwarancją sukcesu ucznia na rynku pracy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576948-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500142106-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 364974220,
ul. Łapanów
32,
32-740
Łapanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6853419, e-mail
ckziulapanow@gimail.com, faks
14 6853419.
Adres strony internetowej (url): www.ckziulapanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych gwarancją sukcesu ucznia na rynku pracy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CKZiU.26.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie cześciowe nr 1: Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi programu komputerowego Sketchup. Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu szczegółowej obsługi programu Sketchup w wersji 8 lub wyżej Zadanie cześciowe nr 2: Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi programu komputerowego Auto Cad I, II, III stopień Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu szczegółowej obsługi programu Auto Cad Zadanie cześciowe nr 3: Przedmiotem zamówienia jest kurs spawacza elektrycznego TIG. Celem kursu jest nabycie umiejętności spawania blach i rur ze stali nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-03 i uzyskanie uprawnień państwowych w zakresie spawania Zadanie cześciowe nr 4: Przedmiotem zamówienia jest kurs spawacza elektrycznego MAG. Celem kursu jest nabycie umiejętności spawania blach i rur ze stali nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą MAG (moduł 1 -135PFW) według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-02 i uzyskanie uprawnień państwowych w zakresie spawania. Zadanie cześciowe nr 5: Przedmiotem zamówienia jest kurs operatora drona (VLOS, BVLOS). Celem kursu jest nabycie niezbędnej wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na samodzielne pilotowanie bezzałogowymi statkami powietrznymi. Kategoria - dron do 5 kg, wielowirnikowiec, bezzałogowy. Zadanie cześciowe nr 6: Przedmiotem zamówienia jest kurs prawa jazdy kategorii B Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B Zadanie cześciowe nr 7: Przedmiotem zamówienia jest kurs Adobe photoshop, Corel Draw - podstawowe i zaawansowane techniki obsługi programów do obróbki grafiki rastrowej i wektorowej Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności obsługi programów do obróbki grafiki rastrowej i wektorowej Zadanie cześciowe nr 8: Przedmiotem zamówienia jest kurs - pozyskiwanie i przetwarzanie danych naziemnego i lotniczego skanowania laserowego. Celem kursu jest pokazanie, w jaki sposób w pełni wykorzystać korzyści płynące ze stosowania nowoczesnej technologii, jaką jest Naziemne Skanowanie Laserowe Zadanie cześciowe nr 9: Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi programu kosztorysowego Zuzia, Metri Cad, Planista dla technika budownictwa, drogownictwa, architektury krajobrazu, urządzeń sanitarnych, urządzeń i systemów energetyki odnawialnej Celem kursu jest zapoznanie z podstawowymi zasadami i metodami sporządzania kosztorysów budowlanych, obsługą programu Zuzia, Metri Cad, Planista Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" w zakresie danej części. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV: 80411200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs obsługi programu komputerowego Sketchup |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurs obsługi programu komputerowego Auto Cad I, II, III stopień |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie tej części wpłynęły dwie oferty. Ceny złożonych ofert przekraczą kwotę jaką Zamawaijący zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tej cześci. W związku z powyższym postępowanie w tej cześci zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurs spawacza elektrycznego TIG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie tej części wpłynęła jedna oferta. Ceny złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawaijący zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tej cześci. W związku z powyższym postępowanie w tej cześci zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kurs spawacza elektrycznego MAG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie tej części wpłynęła jedna oferta. Ceny złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawaijący zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tej cześci. W związku z powyższym postępowanie w tej cześci zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurs operatora drona (VLOS, BVLOS) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRONELAND.pl Szymon Łukasik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53415.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w dniu 10.07.2018r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej powiadamiając o tym Wykonawców. Wykonawca Ośrodek Szkolenia Kierowców DELTA Daniel Rosek został zaproszony ( telefonicznie) do podpisania umowy na dzień 18.07.2018r. i w tym dniu Wykonawca złożył pismo odmawaijące podpisania umowy. Następna oferta w zakresie tej części przkracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o 26 249,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty w takiej wysokości. W związku z powyższym postępowanie w tej cześci zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kurs Adobe photoshop, Corel Draw - podstawowe i zaawansowane techniki obsługi programów do obróbki grafiki rastrowej i wektorowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Noowoczesny Ośrodek Edukacji Anna Ratuszniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kurs - Pozyskiwanie i przetwarzanie danych naziemnego i lotniczego skanowania laserowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej ofery przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie tej części wpłynęła jedna oferta. Ceny złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawaijący zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tej cześci. W związku z powyższym postępowanie w tej cześci zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kurs obsługi programu kosztorysowego Zuzia, Metri Cad, Planista dla technika budownictwa, drogownictwa, architektury krajobrazu, urządzeń sanitarnych, urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.): nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.