To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500184776-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej: Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów oraz artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej przy ul. Plebiscytowej 12.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500171073-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 272745982,
ul. ul. Plebiscytowa
12,
41-705
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2409007, e-mail
sekretariat@opdzir.rsl.pl, faks
32 2409007.
Adres strony internetowej (url): http://biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów oraz artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej przy ul. Plebiscytowej 12.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WSTG.331.13.2018.IW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów oraz artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej przy ul. Plebiscytowej 12. Część 1. Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej. Część 2. Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03222000-3, 03221000-6, 15300000-1, 15200000-0, 15400000-2, 15500000-3, 15610000-7, 15800000-6, 15980000-1, 15131100-6, 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8399.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczy PHU "MARO" Marek Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8399.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32504.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32504.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (o numerze sprawy WSTG.331.10.2018.IW) zostało unieważnione, ponieważ w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - brak ofert. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione i zostały przekazane Wykonawcy w zaproszeniu do negocjacji.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa lin szybowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. ODDZIAŁ KWK RUDA RUCH HALEMBA - grupa materiałowa: 284-18
- Sukcesywna dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
- Remont gabinetów w Przychodni Brackiej Gliwice
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025_02_07 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Dostawa nabiału (7)
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.