eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszęcinWykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500185304-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin: Wykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588513-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 15002736228111, ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, e-mail marek.krakowski@katowice.lasy.gov.pl, robert.gorzelak@katowice.lasy.gov.pl, faks 034 3576259.
Adres strony internetowej (url): www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.19.2018.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

6.1. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne polegające na: 6.1.1. wznowieniu lub ustaleniu granic na 22 odcinkach wraz z trwałą stabilizacją 172 szt. punktów granicznych (wartość szacowana), 6.1.2. okazaniu 50 szt. znaków granicznych istniejących (ustalonych podczas innych pomiarów), 6.1.3. podziale 2 działek na 4 potomne, 6.1.4. aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie klasyfikacji użytków dla 32 działek w zakresie ich całej powierzchni lub tylko części, 6.1.5. opracowanie warstw działek, użytków i graniczników dla całego obszaru Nadleśnictwa Koszęcin. 6.2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień określony jest kodami CPV: 6.2.1. 79131000-1 Usługi w zakresie dokumentów, 6.2.2. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 6.3. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne obejmujące niżej wymienione zasadnicze grupy prac. 6.3.1. Wznowienie lub ustalenie (zależnie od dokumentacji dostępnej we właściwych Powiatowych Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej) przebiegu granic gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z gruntami obcej własności, celem prawnego ustalenia przebiegu granic własności i stabilizacji ich na gruncie. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania, ew. decyzje administracyjne wydane w wymagających tego przypadkach oraz dokumentację, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie długości odcinków granic, szacowanych ilości punktów granicznych oraz opis metodyki wykonania prac ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.1.1. wznowienie lub ustalenie przebiegu granic poprzez wyznaczenie punktów granicznych, 6.3.1.2. przeprowadzenie formalnej procedury uzgodnienia z właścicielami sąsiednich nieruchomości, 6.3.1.3. okazanie położenia punktów granicznych, 6.3.1.4. stabilizację punktów granicznych - w przypadkach, gdy nie są one zastabilizowane na gruncie, 6.3.1.5. poglądowe oznaczenie położenia punktów granicznych - w odniesieniu do wszystkich punktów objętych zleceniem, 6.3.1.6. złożenie materiału we właściwym Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej, 6.3.1.7. przedłożenie Zamawiającemu alternatywnie: 6.3.1.7.1. 1 egz. szkicu położenia punktów z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi z potwierdzeniem przyjęcia ich do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.1.7.2. 1 egz. szkicu położenia punktów z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi oraz kopią protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obowiązkową adnotacją o pozytywnej weryfikacji kompletności oraz zgodności z przepisami prawa. 6.3.2. Okazanie znaków granicznych istniejących, wyznaczających przebieg granic gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z gruntami obcej własności, celem przedstawienia przebiegu granic własności na gruncie. Wykonawca składa dokumentację opracowaną w celu realizacji zadania, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie punktów podlegających okazaniu zostanie przekazane wykonawcy w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy na realizację usługi. Zakres robót obejmuje: 6.3.2.1. wyznaczenie punktów granicznych na gruncie, 6.3.2.2. okazanie położenia punktów granicznych, 6.3.2.3. tymczasową stabilizację punktów granicznych - w przypadkach, gdy nie są one zastabilizowane na gruncie, 6.3.2.4. poglądowe oznaczenie położenia punktów granicznych - w odniesieniu do wszystkich punktów objętych zleceniem, 6.3.2.5. przedłożenie Zamawiającemu 1 egz. szkicu położenia punktu z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi sporządzonego i podpisanego przez Wykonawcę. 6.3.3. Podział nieruchomości obcej własności - dwóch odrębnych właścicieli, obejmujący wydzielenie ich części położonych w obrębie pasa drogi leśnej użytkowanej przez tut. jednostkę. Podział następuje wzdłuż wschodniej granicy pasa drogowego - zgodnie z jego przebiegiem na gruncie. Łącznie usługa obejmuje podział 2 działek na 4 nowe. W wyniku realizacji zlecenia Wykonawca winien złożyć materiały ewidencyjne (z potwierdzeniem ich przyjęcia do zasobu PODGiK), stanowiące podstawę do wystąpienia do właściwego organu o podział przedmiotowych działek. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania, ew. decyzje administracyjne wydane w wymagających tego przypadkach oraz dokumentację, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie działek objętych procedurą podziału, ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.3.1. analizę dokumentacji ujętej we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.3.2. wznowienie lub ustalenie przebiegu granic poprzez wyznaczenie punktów granicznych, 6.3.3.3. sporządzenie wstępnego projektu podziału oraz przeprowadzenie procedury jego zatwierdzenia (w sytuacji gdy to konieczne), 6.3.3.4. wykonanie czynności pomiarowych na gruncie, 6.3.3.5. opracowanie materiałów ewidencyjnych z projektem podziału oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - warunkującego wniesienie o wydanie decyzji podziałowej, 6.3.3.6. przedłożenie Zamawiającemu 4 kpl. zatwierdzonych materiałów, o których mowa w pkt 6.3.3.5. niezbędnych do uzyskania decyzji o podziale działek. 6.3.4. Aktualizacja danych ewidencyjnych gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego, położnych na terenie Powiatów: Lublinieckiego i Tarnogórskiego - odpowiednio w Gminach: Lubliniec, Boronów, Herby, Koszęcin, Woźniki i Kalety. Aktualizacja dotyczy korekty użytków, którymi oznaczone są poszczególne nieruchomości - zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie, obowiązującym Planem Urządzenia Lasu, unormowaniami powszechnie obowiązującymi w sprawie ewidencji gruntów oraz klasyfikacji, unormowaniami specjalistycznymi (Instrukcja Urządzania Lasu) a także inną dostępną w tym zakresie dokumentacją. Łącznie usługa obejmuje przeprowadzenie korekty użytków dla 32 działek. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania oraz dokumentację, o której mowa w pkt 6.3.4.6. w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia.. Szczegółowe zestawienie długości odcinków granic, szacowanych ilości punktów granicznych oraz opis metodyki wykonania prac ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.4.1. analizę dokumentacji ujętej we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, oraz w zasobie Zamawiającego (Plan Urządzenia Lasu Nadleśnictwa Koszęcin na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2019 r., Operat Siedliskowy dla Nadleśnictwa Koszęcin - stan na 01.01.2003 r. i inne), 6.3.4.2. weryfikacja stanu na gruncie, 6.3.4.3. przeprowadzenie niezbędnych czynności z zakresu klasyfikacji, 6.3.4.4. wyznaczenie granic i obmiar konturów poszczególnych użytków, 6.3.4.5. opracowanie materiału obejmującego zakres zmian, 6.3.4.6. przedłożenie Zamawiającemu alternatywnie: 6.3.4.6.1. 1 egz. wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. z potwierdzeniem przyjęcia ich do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.4.7. 1 egz. wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. oraz kopią protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obowiązkową adnotacją o pozytywnej weryfikacji kompletności oraz zgodności z przepisami prawa. 6.3.4.8. przedłożenie Zamawiającemu 1 egzemplarza wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. z potwierdzeniem przyjęcia go do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 6.3.5. Opracowanie warstw: działek, użytków i graniczników (punktów załamania granicy) dla gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z materiałów w formie plików SWDE, skanów map lub innych danych - dostarczonych przez Zamawiającego. W zaięgu granic administracyjnych Zamawiającego znajdują się dwa powiaty: lubliniecki i tarnogórski. Zamawiane warstwy winny obejmować przedstawienie przebiegu granic poszczególnych działek, użytków gruntowych wyróżnionych w ich obrębie oraz graniczniki. Dane należy opracować w formie 3 warstw (2 poligonowych - dla działek i użytków oraz 1 punktowej dla graniczników), w formacie ".shp" i układzie odniesienia "2000". Atrybuty poszczególnych obiektów winny obejmować wszystkie informacje, które zgodnie z odrębnymi przepisami gromadzone są na temat danej kategorii obiektów w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowane materiały Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Zasięg granicy administracyjnej Zamawiającego ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.5.1. analizę kompletności przekazanych danych ewidencyjnych, 6.3.5.2. przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania o usterkach przekazanych danych ewidencyjnych, 6.3.5.3. opracowanie danych graficznych - po decyzji w zakresie usterek zgłoszonych w trybie pkt. 6.3.5.2., 6.3.5.4. opracowanie danych atrybutowych - po decyzji w zakresie usterek zgłoszonych w trybie pkt. 6.3.5.2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79131000-1


Dodatkowe kody CPV: 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122881.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Krakowie
Email wykonawcy: sekretariat@krakow.buligl.pl
Adres pocztowy: ul. Senatorska 15
Kod pocztowy: 30-106
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158916.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158916.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158916.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 90

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.